Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkuraskauden vuoto

Huolestunut
30.05.2023 |

Moikka !
Mulla alkuraskaus aivan alkutekijöissä, hcg mitattu perjantaina, silloin arvo 544 ja maanantaina taas 1113, arvio raskauden pituuteen on 5+4. Perjantaina aloin vuotamaan rusehtavaa vuotoa mikä nyt selkeästi vähentynyt ja on nyt vain hennon vaaleanpunaista. Onko tässä kohtaa vielä syytä huolestua ? Selkeitä alkuraskauden kipuja on, kuten alamahan nippailu ja lantio kivut. Uskaltaako tässä olla ihan levollisin mielin ja toivoa vielä asioiden menevän hyvin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskaltaa. Kavereilla ollut vaikka millaista vuotoa ja silti syntynyt terveitä lapsia. Toisaalta keskenmenojakin ollut erilaisissa olosuhteissa. Eli tuon perusteella ei kyllä voi ennustaa miten käy... Voimia!

Vierailija
2/7 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vuodin rv12 asti koko ajan jotain. Tuli pientä rusehtavaa vuotoa, kuukautisvuotomaista ja sitten isoja hyytymiä, kananmunankokoisia. Syynä ilmeisesti jokin hematooma kohdunsuulla. Loppui sitten aikanaan eikä aiheuttanut mitään vakavaa. Alkuraskauden vuodot ovat tavallisia ja aika yleisiäkin. Eikä niille voi tehdä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu ap? Mulla on viikkoja nyt jotain 6+0 ja vuosin ruskeaa vuotoa 3+5 - 4+1 ja nyt olen vuotanut taas 5+4 alkaen. Vuoto on ollut ruskeaa ja välillä keltaista tai vaalean oranssia. Hcg mitattiin muutaman kerran ihan alussa ja se nousi hyvin, mutta mietityttää kyllä..

Vierailija
4/7 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna minulla tuli vähän ruskeaa vuotoa ja jonkun ajan päästä veren tiputtelu, mikä johti keskenmenoon. Nyt olen taas raskaana ja vuotoa ei ole ollut.

Voi olla kyllä ihan normaalia! :)

Vierailija
5/7 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tullut vuotoa niin onnistuneessa raskaudessa kuin kesken menneessä. Sanoisin siis että pelkästä vuodosta ei voi päätellä mitään.

Vierailija
6/7 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa raskautta on oikeasti vielä ihan mahdoton tietää, miten tulee käymään. Iso osa menee kesken, mutta onneksi valtaosa kuitenkin selviää ja kehittyy valmiiksi vauvaksi. Ruskea vuoto ei kuulosta huolestuttavalta, se on kuivunutta verta eli tuskin mitään keskenmenoon viittaavaa. Jos vuoto on tuoretta verta, on tilanne vähän huolestuttavampi. Seuraile rauhassa, onhan toi hermoja raastavaa mutta yritä luottaa todennäköisyyksiin. Kohta voit mennä varhaisultraan. 

Vierailija
7/7 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä vaaleanpunainen veri?