Minkä biisin haluaisit kuulla kuolinvuoteella viimeiseksi?
Mun valinta:
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Voi itku, kiitti vaan ap. Muistin taas että minäkin tulen kuolemaan. Kyllä osaakin elämä olla välillä v**tumaista!
Mutta hei - jos elämä kerran osaa olla v*ttumaista, niin eikö ole ihan positiivinen asia että se joskus loppuu?
Itseäni ei todellakaan kiinnostaisi elää loputtomiin. Välillä nyt jo tuntuu, että on saanut tyystin tarpeekseen ja oletettavasti ollaan suunnilleen puolessa välissä vasta...
Vierailija kirjoitti:
John Cage - 4'33
Miten mulla on mennyt tämä ohi. Tämähän on loistava :)
Minun ja edesmenneen puolisoni biisin. Sitten sieluni voisi lentää hänen luokseen.
En ehkä haluaisi kuulla musiikkia. Joku mieluisimmista, tutuista asmr-videoista voisi olla mukava.
Meinasin sanoa, että The Clashin Should I stay or should I go, mutta keksin paremman - Ramonekselta Pet Sematary.
Amazing Gracen