Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko naisen saada iskettyä ilman alkoholin juontia baarista?

En tiedä
29.05.2023 |

Minä en siihen usko enkä ole onnistunut. Onko joku raitis onnistunut iskemään naisen?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran menin selvänä baariin ja portsari tosiaan ei päästänyt minua sisään koska väitti että olen liikaa kännissä. Toisen kerran menin baariin myös ja tilasin oluen. Sitten tultiin jo sanomaan että minulla on porttikielto. Siitä haastoin baarin oikeuteen ja vaadin kertomaan miksi minulla on muka porttikielto baariin jossa en ole koskaan käynyt. Oikeudessa ne ne ei osannut selittää joten sain 800 euroa kosvauksia.

Vierailija
22/55 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskollinen,raitis,antava ja hedelmätön neitsyt.

https://www.siliconwives.com/

Aika hyvä perse tuolla Domiquella :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, ootko jonkun mielestä ihku siellä paarissa.

24/55 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn pubissa harvoin, mut otan kunnolla. Mietin aina, että ei sielt varmaan raittiita miehiä löydy. Eli on se mahdollista.

millon nähdään :D

Naiset kokevat raittiit miehet creepyiksi. Kävin joskus autolla baarissa kuuntelemassa musiikkia, mutta portsarin mielestä vaikutin epäilyttävältä ja lensin ulos.

🤣🤣🤣🤣Päivän paras.

Vierailija
25/55 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on outoa jos mies ei juo. Naiset haluaa alkoholisteja. Kymmeniä pakkeja tullut koska en käy baareissa.

Vierailija
26/55 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minua. T. Pubiruusu

Vierailija
27/55 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pokka riittää niin voihan sitä kysellä kaupoissa ja kaduilla mennäänks paneen? Tuskin naiset siitäkään innostuu.

Vierailija
28/55 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset välitä juotko vai et, parempi jos et. Se ryyppy on rohkaisua itsellesi, että uskallat jutuille.

Paras taktiikka on käydä salilla. Suurin osa jätkistä ei tee yhtään mitään itsensä eteen. On ihan helppoa nostella itsensä siihen top 10%, jonka ei tarvitse iskea ikinä mitään, senkus valitsee tarjokkaista.

Vierailija
29/55 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset täytyy ensin juoda kauniiksi.

Vierailija
30/55 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että olet autolla ja näytät mersun avaimia 😎

Vierailija
31/55 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen en juo, enkä siis käy Baareissa etsimässä miestä. Harrastusten parissa löytyy parhaat joille ei ryyppääminen ole se tärkeä asia.

Niin haluat siis sanoa, että ne, joilla on harrastuksia, eivät käy baareissa? Ja niillä, jotka käyvät baareissa, on harrastuksena pelkkä ryyppääminen?

Aika paljon on silleen. Jos vetäisin lähipubissa kierroksen, kysellen ykkösharrastusta, niin eiköhän se olisi jalkapallo ja jääkiekko, molemmat penkkiversiona kalja kädessä.

Alkoholi ei sovi yhtään minkään urheilun kanssa yhteen, siksi baarityypit näyttää keskimäärin säkiltä perunoita.

Vierailija
32/55 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi tyttö joka on isketty 47 vuotta sitten ja ihan selvin päin, ei kylläkään baarissa. Se absolutismi minua viehättikin. En koskaan olisi ottanut juoppoa puolisokseni. Alkoholiin kaatui kaksi ihmissuhdettani. Alkoholi ei kuulu elämäämme.

Vierailija
33/55 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset välitä juotko vai et, parempi jos et. Se ryyppy on rohkaisua itsellesi, että uskallat jutuille.

Paras taktiikka on käydä salilla. Suurin osa jätkistä ei tee yhtään mitään itsensä eteen. On ihan helppoa nostella itsensä siihen top 10%, jonka ei tarvitse iskea ikinä mitään, senkus valitsee tarjokkaista.

Ei salilla käymällä saa naisia. Olen treenannut aika pitkään ja seuraus on se, että homomiehet tulevat iskemään ja heteromiehet kysyvät treenivinkkejä. 

Vierailija
34/55 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei salilla käymällä saa naisia. Olen treenannut aika pitkään ja seuraus on se, että homomiehet tulevat iskemään ja heteromiehet kysyvät treenivinkkejä. 

Tämä johtuu siitä että vain yksi tärppi, kuten salimakesähläys ei riitä kuin ehkä korkeintaan vastaavalle yksinkertaiselle tyhjäpäälle (varsinkaan kun haetaan elämänmittaista puolisoa) ja naisissa tällaisia on hyvin hyvin vähän. Ihmisessä pitää olla syvyyttä, sielu(kkuutta), persoonaa ja substanssisisältöä ja näitä ei salilla tai alkonkittauksella saa.

Vierailija
35/55 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli absolutisti, nyksäni käyttää alkoholia hyvin vähän eikä tapaamiseni kummankaan kanssa liittynyt mitenkään baariin (eikä nettideittisovelluksiin).

Vierailija
36/55 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin ilman alkoholin juomista.

Jos ei USKALLA lähestyä naista selvinpäin, niin se tekee asiasta mutkikkaamman.

Vika ei ole selvinpäisyydessä tai muualla kuin baarissa olemisessa, vaan omassa päässä kun ei uskalla.

Vierailija
37/55 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedät jo puoleesi miehiä, se on hyvä merkki, ei naiset ole kovin erilaisia. Oikeesti, puoleensavetävä mikä puoleensavetävä.

Jos jonkun vinkin osaisin antaa, niin ehkä tämän: Salilla komiakaan äijä ei erotu juuri joukosta. Mutta toisen harrastuksen porukoissa, ryhdittömien akateemikkojen keskellä, näytän kreikkalaiselta viininkaatajajumalalta.

Vierailija
38/55 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen joku saalistajamoring jos mies hengailee yksin ja selvinpäin baarissa naisia pokailemassa! Kuka siellä melussa ja känniläisten joukossa haluaa selvinpäin olla?

Vierailija
39/55 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt iskeä naisia selvinpäin mutta en ole koskaan onnistunut. Aina on pitänyt mennä baariin. Nuorenakin mentiin vaan baariin naisten takia ja yhden yön juttujen takia. Kyllä minun harrastus piireissä oli tyttöjä ja pyysin niitä treffeille mutta eivät lähteneet. Koulussakaan ei kukaan kiinnostunut vaikka yritin ehdotella tapahtumiin menemistä naisten kanssa. Tyttöystäväni nykyisen löysin baarin terassilta ja nuorena kyllä seurustelin muutaman kerran vakavastikin ja ne jutut alkoi bileistä jossa alkoholia juotiin.

En yllä yhtään ymmärrä miten joku voi selvinpäin löytää kumppanin.

Vierailija
40/55 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedät jo puoleesi miehiä, se on hyvä merkki, ei naiset ole kovin erilaisia. Oikeesti, puoleensavetävä mikä puoleensavetävä.

Jos jonkun vinkin osaisin antaa, niin ehkä tämän: Salilla komiakaan äijä ei erotu juuri joukosta. Mutta toisen harrastuksen porukoissa, ryhdittömien akateemikkojen keskellä, näytän kreikkalaiselta viininkaatajajumalalta.

Naiset ovat hyvin erilaisia. Kaveriani tullaan vähän väliä iskemään, vaikka fyysisesti näyttää siltä, että jäisi penkissä pelkän tangon alle. Naama on se mikä ratkaisee.