Seksi kuukautisten aikana.
Annatteko ja haluatteko naiset seksiä kuukautisten aikaan?
Kommentit (29)
No mieli tekee mutta en todellakaan harrasta seksiä menkkojen aikaan!
Juu mies antaa mulle myös kuukautisten aikana. Tietenkin haluttaa myös silloin. Orkku auttaa myös kuukautiskipuihin.
Naiset on erilaisia. Minä kyllä haluaisin seksiä puolison kuukautisten aikana, mutta puoliso ei.
Joskus kokeiltiin ja oli kyllä eka ja vika kerta samalla.
M26
joskus panin himassa naista jolla oli kk ja takaapäin paukuttaessa verta roiskui tapetille jota sit putsailin että muija ei huomaa
Ei mieheni koskaan ole sanonut ei kiitos myöskään kuukautisten aikana. Minulla tosin hormonikierukka ja vuodot on aika maltilliset, mutta kyllä se silti vähän suttaa.
Minulla jopa seksihalut lisääntyvät kuukautisten aikaan, joten kyllä kiitos seksiä minulle myös silloin 😊
Haluisin seksiä mutta mies ei suostu menkkojen aikaan, omin sormin klitoristani kyllä hyväillen.
Kunnon postimies ajaa kaikki kelit.
Pari eka päivää on niin matalalentoa henkisesti ja runsasvuotoistakin, että silloin ei. Muut päivät kyllä, eli kyllä se veri parhaimmillaan roiskumaankin pääsee.
Ei missään nimessä. Kuukautisten aikaan seksistä on aina 10 päivän tauko vaikka kuukautiset eivät niin kauan kestäkään.
Silloin kun mulla vielä oli menkat, harrastin seksiä, mikäli kumppani sitä halusi. Sänkyyn pyyhe alle ja hyvin sujui.
En halua. Menkkojen jälkeen sitten kahdesti
Periaatteessa mutta on niin kovat kivut, ettei pysty. Verta on aivan kamala määrä myös.
Kommentoin, vaikka en nainen olekaan. Muinoin, aloittaessani seurustella ex- vaimoni kanssa, olimme aluksi etäsuhteessa. Tuolloin menkat eivät häntä eivätkä minua haitanneet. Kun muutimme yhteen, alkoivat todellakin haitata, siis häntä alkoi haitata. Ei todellakaan enää ollut seksiä menkkojen aikaan, ja kun muutama vuosi mentiin niin eipä ollut paljon muulloinkaan...
Eli sillä vähäisellä otannalla sanon, että seksiä kuukautisten aikaan voi olla suhteen alussa. Yhteen muuton jälkeen ei todellakaan. Mielelläni vielä haluaisin huomata olevani väärässä tässä asiassa...
Rouva otti hanuriin menkkojen aikana nuorempana, mutta nykyään ei ole menkkojen aikana seksiä.
Onneksi naisystävä tykkää saada anaaliin niin ei ole kuukautisten aikaan isommin ongelmia.
Vaimo ei ole halunnut koskaan menkkojen aikana. On aina halunnut juuri ennen menkkoja ja menkkojen jälkeen käynyt heti kuumana. On useinkin ottanut multa suihin menkkojen aikana ja tasannut paineita.
Vastaus on molempiin kysymyksiin kyllä😊
Paikka vaan täytyy miettiä vähän tarkemmin, suihkussa esim.oikein mukavaa.
Onneksi myös miehelleni käy seksi kuukautisteni aikaan.
N36