Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiiko alkoholi käytettäväksi minkään lääkityksen aikana?

Vierailija
29.05.2023 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä bentsojen kanssa ainakin kivaa. Ahdistusdiagnoosin lisäksi ADHD diagnoosikin hankinnassa jotta saisi amfetamiineja, niidenkin kanssa aion kokeilla alkoa.

Vierailija
2/6 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii ja sopii. Ei ainakaan bentsojen, opioidien ja alkoholin vaikutuksen alaisena kannata mennä nukkumaan, se on varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ja bentsot pysäyttää aivojen hengitys keskuksen. Olen nähnyt työssäni useita niistä aiheutuneita kuolemia.

Vierailija
4/6 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii antaa mennä vaan. Minäkin olen vielä hengissä.

Vierailija
5/6 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, useimpien. Uuden lääkkeen kanssa kannattaa toki tarkistaa aina pakkausselosteesta. Mutta suurella osalla ihmisiä on jatkuvia lääkityksiä, ja alkoholia välillä silti ottavat.

"Alkoholi ja bentsot pysäyttää aivojen hengitys keskuksen. Olen nähnyt työssäni useita niistä aiheutuneita kuolemia."

Toisaalta kunhan käyttää molempia kohtuudella niin ei siitä vaaraa ole. Itse söin bentsoja nuorena sosiaalisten tilanteiden pelkoon ja eipä se alkoholi sen kummempaa niiden kanssa tehnyt. Ne hengityslamat on tapauksia joissa joko alkoholia tai niitä bentsoja tai joskus molempia (esim. itsemur hatarkoitus) on otettu tolkuttomat määrät. Se että ottaa sen lääkärin määräämän annoksen bentsoa, ja alkoholia niin ettei sammumassa ole, niin ei ole vaarallista.

Vierailija
6/6 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hölmö kysymyksenasettelu, riippuu ihan siitä ottaako alkoholia yhden annoksen vai 15 annosta, ottaako samaan aikaan kuin lääkkeenkin, miten vahva lääke on ja mitä se sisältää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan