Olisiko kissa kiva?
Olen surullinen ja yksinäinen ja kaipaisin jotakin kivaa. Voisiko kissan hankkiminen piristää?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko kissaa kouluttaa? Yhtään. Totteleeko se mitään?
Olen tavannut vain kissoja, jotka tekee just mitä haluaa.
Esim että ei kävelusi pöydillä tyylisiä asioita.On niitä sellaisiakin, mutta harvassa ovat. Esimerkiksi Moskovan sirkuksen kissa esityksen kissat oli valittu todella laajasta määrästä kissoja, joista sitten löytyy ne, joille on temppuja helpompi opettaa.
No ensinnäkin alun kysymykseen kissa on ihana.
Itse harkitsin pari vuotta kissan harkintaa ja olen enemmän kuin tyytyväinen.
~ MUTTA, varaudu kuluihin !!!!!
Itsellänikin mennyt useampi satanen eläinlääkärille ja kyseessä on vain tavalliset rokotukset ja sirutus.
Kissan tarvikkeisiin jotain 500e olen jo laittanut. Koppaa, kiipeilypuita, tasoja, leluja, Kaksi hiekkalaatikkoa
Laadukas ruoka ja kissanhiekka maksaa myös.
Toki kissa on vasta alle vuoden ikäinen, joten alkuun pitää tehdä hankintoja..
Sitten. Tuo koulutus.
Kyllä omani ymmärtää käskyn alas, hyppä alas, ja ystäväni kissa ei hypi koskaan pöydälle.
On vain pentuna tehty selväksi, ettei ole ok.
Monet paikalliset löytöeläintalot ovat jatkuvasti vailla käsipareja työntekoon ja eläinten hellimiseen ja leikkimiseen. Kissasta haaveilevalle suosittelen ensin talkoolaiseksi menoa. Ei tarvi kuin soittaa ja kysyä, että kuinka voi tulla avuksi. Tervetuloa!
Kunhan muistat, että kissa ei ole lelu jonka voi vain sysätä syrjään silloin kun ei jaksa, kiinnosta eikä huvita.