Onko miehille käynyt niin että tapaatte kauniin, mukavan naisen ja sitten kun on seksin aika, hänellä onkin löysä vagina? Jatkatteko suhdetta?
Onko miehille käynyt niin että tapaatte kauniin, mukavan naisen ja sitten kun on seksin aika, hänellä onkin löysä vagina? Jatkatteko suhdetta?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Rjfjffj kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M55 kirjoitti:
Naisissa on - luonnollisesti - eroja, mutta kaikkien kanssa olen pärjännyt.
Maailmassa on isompiakin "ongelmia" ihmissuhteissa.Näin on. Silti kahdesta hyvästä vaihtoehdosta valitsen piukempi pilluisen.
Ihan hyvä teoria.
Käytännössä tuollaista tilannetta ei eteesi tule.Ps. miten saat parran kasvamaan ainoastaan kaulassasi?
Miten niin ei tule. Olen "kärsinyt" koko ikäni tiukasta pillusta. Sillä on hyvät ja huonot puolet. Hyvää on ollut järjettömän hyvältä tuntunut puristus kaluni varresta mutta huonoa se, ettei moista herkkua ole koskaan kestänyt kovin pitään. Samoin on rajoittanut paljon käytettäviä asentoja, kun kaluni ollut vähän liian iso ja paksu. Hyvänä asiana taasen se, että pillu tullut aina tuusan täyteen ja koko kalun syleily ja puristus tuntunut itsestäkin hyvältä. Oletin, että useat alatiesynnytykset olisivat helpottaneet tilannetta, mutteivat vaikuttaneet mitään. Ehkä synnytysten jälkeen oli hitusen väljempi tai sitten ei.
Välillä haaveillut väljemmästä pillusta, kun en ole ikinä kokeillut. Kaikella on puolensa.
Tuttu ongelma. En ole ikinä ollut mikään minuutti muna. Nyt seurustellut 2v urheilija naisen kanssa.. enkä ole vastaavaan värkkiin törmännyt ikinä.
nainen kostuu älyttömästi ja saa helposti orgasmeja.. Mutta tuo reikä on niin jumalattoman tiukka etten kestä siellä kuin 3min maximissaan..Ajattelin että penis renkaasta voisi olla apua koska se on aina aiemmin hidastanut. No ei tämän kanssa koska se vaan lisää nautintoa 😂
Tämä on juuri tää juttu, joka naisena ihmetyttää. Että haaveillaan oikein piukasta pillusta, jota ei sitten oikein edes voi panna.
Itse pidän yhdynnästä enemmän kuin nuolemisesta ja muusta, niin ottaa kyllä päähän jos se on se 3min mitä mies kestää, ja senkin ajan hänen pitää himmailla ja pinnistellä ettei laukea. Auttaisikohan siihen lantionpohjalihasjumppa, jota naisille aina suositellaan, mutta miehet tuskin ikinä tekee? En tiedä. Mutta jos ei kestä tiukkaa pillua, ni ihan jotenkin turha siitä sitten on haaveilla.
No jeps. jos en pinnistelisi miettisi mailman menoa ym kestäisin tuossa laitteessa Max minuutin.. Toi on oikeasti aika häiritsevää kun olen aina tykännyt pitkistä yhdynnöistä.. tulee 3 min penetraatiosta vähän epäonnistunut olo.
Minulla on niin ohut penis, että jokainen vagina, vaikka olisi oikeasti miten tiukka tahansa, on minulle löysän tuntuinen. Minä en saa seksistä nautintoa eikä saa nainenkaan. En siis jaksa enää suhteita etsiä, kun ei penetraatioon perustuva seksi ole ollenkaan nautinnollista.
Kauniiden naisten kanssa usein on käynyt niin että ovat olleet passiivisia lahnoja sängyssä ja oma kiinnostus lopahtaa siihen
Riippuu ottaakko takaporttiin, ja suostuuko/haluaako muita kivoja juttuja.
Tämä on juuri tää juttu, joka naisena ihmetyttää. Että haaveillaan oikein piukasta pillusta, jota ei sitten oikein edes voi panna.
Itse pidän yhdynnästä enemmän kuin nuolemisesta ja muusta, niin ottaa kyllä päähän jos se on se 3min mitä mies kestää, ja senkin ajan hänen pitää himmailla ja pinnistellä ettei laukea. Auttaisikohan siihen lantionpohjalihasjumppa, jota naisille aina suositellaan, mutta miehet tuskin ikinä tekee? En tiedä. Mutta jos ei kestä tiukkaa pillua, ni ihan jotenkin turha siitä sitten on haaveilla.