Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En teettäisi edes perukirjaa

Vierailija
29.05.2023 |

Lakimiehellä, joka netissä innokas salaliittoteorioiden kannattaja. Enkä käyttäisi hauturia joka levittää samanlaista infoa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no voithan sinä tehdä se paperin itse sitten.

Vierailija
2/9 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä selväjärkisiäkin ammattilaisia on. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehei, vaan onneksi 99% juristeista ei ole salaliittoteoreetikoita. Kysyn onko, jos on, siirryn seuraavaan. Jos nimi on Kavonius, en edes kysy.

Vierailija
4/9 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työnsä hoitaa asiallisesti niin mitä väliä.

Vierailija
5/9 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari hauturia kyllä on salaliitto- ja putinistihörhöjen piirissä. De Wit ja "Bodi" Paukkunen. Karttakaa kuin ruttoa.

Vierailija
6/9 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari hauturia kyllä on salaliitto- ja putinistihörhöjen piirissä. De Wit ja "Bodi" Paukkunen. Karttakaa kuin ruttoa.

Ja vkk;n listoilla anon kaveri, litteän maan kannattaja, ei kukaan kuole kuin kansanmurhan uhrina.

Vierailija
7/9 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vainajalta ei jäänyt perillisille jaettavaksi muuta omaisuutta kuin vähän rahaa pankkitilille ja kenties joku helposti rahaksi muutettavissa oleva puhelin- tai muu osake niin ihan turha maksaa kenellekään perunkirjan tekemisestä, sen voi helposti laatia itse, netistä löytyy yksityiskohtaisia ohjeita ja ainakin seurakunnat auttavat virkatodistusten hankinnassa.

Vierailija
8/9 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perukirjan tekijä inttäisi vaikka

Väkisin ett kyllä tää läheisesi kuolema johtuu rokotuksedta tai aimakin sheddingistä. Hyi häntä!

Vierailija
9/9 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt sekä isän että äidin perukirjan. Piece if cake. Malli ja ohjeet verkosta ja omasta pankista. Jäämistö olematon molemmilla, ei edes asuntoa. Jakajia 2 eli minä ja siskoni.

Sain sukulaisten silmissä kätevän ja fiksun maineen joten serkku pyysi hoitamaan enoni eli isänsä perunkirjoituksen. Ilmaiseksi tietysti ois pitäny. No, se ei ollu kynnyskysymys mut se oli että eno oli kolmesti naimisissa ja hänellä oli lapsia 2 liitosta ja viimeisimmänkin nyxän kanssa yhteistä omaisuutta ja viimeisin nyxäkin oli ehtinyt kuolla ja nyxällä oli lapsia aikaisemmista liitoista. Testamenttia ei tietenkään kummallakaan.

Mietin sitä sotkua hetken ja sit kieltäydyin. Juristi, joka perunkirjoituksen lopulta hoiti, sanoi että valtaosa kuolinpesistä on nykyisin tätä exnyxsunlapsetmunlapsetjayhteisetlapset-sotkua. Entistä useammin myös avioidutaan ulkomaalaisen kanssa, erotaan ja karataan tietymättömiin ja paljastuu, että ositukset on tekemättä. Kun ihmisiä ja asiakirjoja etsitään pitkin maailmaa, perukirjan tekoon menee valtavasti aikaa. Ei hoidu 2 kuukaudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi