Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäisellä naisella letit/letti

Vierailija
28.05.2023 |

Mitä mieltä?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49 vuotias, hiukseni ulottuvat melkein vyötärölle ja laitan hiukseni lähes joka päivä letille. Ihan on ok tietenkin.

Vierailija
2/47 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkälainen letti. Onko se pikkutyttömäinen saparo/ponnari ja outo, vai onko aikuismainen tyyli vaikka onkin nuorekas. Miten se on aseteltu. Koristeet ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 49 vuotias, hiukseni ulottuvat melkein vyötärölle ja laitan hiukseni lähes joka päivä letille. Ihan on ok tietenkin.

Tässähän tämä tulikin. Letti on helpoin ja hiusytävällisin tapa pitää pitkät hiukset kuosissa. Sillä mennään.

Vierailija
4/47 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lettejä urheillessa. N yli 60

Vierailija
5/47 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N, riippuu muusta olemuksesta. On nähty kyllä sellaisia joilla on pitkät, pitkät hiukset ja käyttää lettejä. Mutta pukeutuu sitten muuten niin kuin aikuinen ihminen.

Mutta sitten on näitä ikuisia peppi pitkätossuja, pukeutuvat minihameisiin ja ovat olevinaan ikuisia tytön tylleröitä, hiukset ei ole pitkät, mutta letit vaan pitää vääntää... Pirteä peipponen.

Tai vaikkei olis lettejä, mutta ikuinen kumipallona luokses pompin -tyylinen pirteä minihame-pikkunainen... Lyhyt tyllerö, hame ulottuu just vesirajaan... mut... ikää on. No, kukin tyylillään.

Vierailija
6/47 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa mun mielestä 🙄

Vierailija
7/47 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v-n väliä. Se on jokaisen oma asia miten hiuksensa järjestelee.

Vierailija
8/47 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida sopia Suomessa tuollainen. Täällä on hyvin tarkka vasemmistolainen pukeutusmistyyli. Pitää olla vaatimaton ja laittamaton.

Muuten erottuu liikaa ja tasapaino häviää.

Vierailija
9/47 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananpy lytukka tai sivusiili tai poikatukka on tosi höhlän näköne.

Vierailija
10/47 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan laittaa hiukset kiinni, letti on aika lailla ainoa vaihtoehto. Hiukseni ovat niin liukkaat etteivät pysy esim. poninhännällä kovin kauaa.

Vierailija
11/47 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän usein hiuksiani letillä ja olen 67-vuotias.

Vierailija
12/47 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53-vuotias, pidän hiuksiani letillä ja jos se jonkun persettä kutkuttaa niin raapikoon ihan itse. Ei ole minun ongelmani.

Vierailija
13/47 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä v-n väliä. Se on jokaisen oma asia miten hiuksensa järjestelee.

Ihmetyttää jos vanhalla naisella on pienet lapsisaparot ja tikkari suussa, julkisella paikalla. No kukin tavallaan.

14/47 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

55, työmaalla tukka kiinni

Vierailija
15/47 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutturako pitäs olla?

Vierailija
16/47 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuisen naisen hiustyyliä pitäisi kenenkään ulkopuolisen arvostella millään tavalla? 

Vierailija
17/47 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmeellistä siinä on että hiukset letillä. On minkä ikäinen tahansa niin tottakai hiukset voi olla kiinni.

Vierailija
18/47 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti letti on hyvän näköinen kaiken ikäisillä. Toisilla on kovin lentävät hiukset tuulessa ja haittaa näkemistä, kun pöllähtävät kasvoille ja takertuvat ripsiin ja huulipunaan. Mummillani oli pitkän pitkä letti, jonka hän kiepsautti nutturalle. Lapsena ihmettelin nutturaneuloja, joilla hän sen kiinnitti.

Vierailija
19/47 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva mielipidekysely! Mun mielestäni letti aikuisella naisella on piristävä!

Vierailija
20/47 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letillä on nytkin, ihan arkinen yksi lettipötkylä niskassa. Paras kampaus pihatöihin ja siivouspäivään.

Ihan ok kampaus olisi minun mielestä myös toimistotöihini. Pikemminkin nuorten naisten en voisi kuvitella käyttävän, niillä on aina joku ylänuttura. Mulla taas sellainen alkaa särkeä päätä.