Olen käyttänyt koko viikonlopun siivoten, treenaten...
ja tehden kaikkia hommia joille ei ole muuten aikaa. Pitäisi olla tyytyväinen, mutta olo on jotenkin tyhjä ja surullinen. Tuntuu etten ole saanut mitään järkevää aikaan ja inhoan itseäni. En käsitä.
Kommentit (9)
Sun riittämättömyyden tunteesi on oma ongelmasi, jota voit ratkoa psykiatrian keinoin. Ole hyvä, ei maksa mitään.
Mä oon siivonnu koko viikon. Tehokkaasti. Nyt riitti ja huomen töihin.
Vierailija kirjoitti:
Masennus
En oikeastaan koe masennusta vaan kasvavaa ahdistusta. Kontrolloin sitä treenaamisella, mutta siinäkin alkaa tulla fyysiset rajat vastaan. Tarttis varmaan jotain rauhoittavia. ap
Vierailija kirjoitti:
Sun riittämättömyyden tunteesi on oma ongelmasi, jota voit ratkoa psykiatrian keinoin. Ole hyvä, ei maksa mitään.
En nyt tajunnut. ap
Muuta ajatteluasi tietoisesti. Ole tyytyväinen siihen, että olet nyt viikonloppuna saanut tehtyä kaikkea tarpeellista. Jos et olisi tehnyt nittä, vaan olisit laiskotellut ja maannut sohvalla ja sängyllä, niin olisiko se tehnyt sinut onnellisemmaksi. Jos tuntuu, että olisit halunnutkin viikonlopulta jotain muuta, niin toteuta se ensi viikonloppuna ja jätä silloin siivoukset ja treenaamiset vähemmälle.
Huomenna on työpäivä. Ota se sellaisena kuin se tulee. Ei töissä tarvitse olla mikään huippuihminen, ei varsinkaan, jos sinulle ei makseta huippupalkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Muuta ajatteluasi tietoisesti. Ole tyytyväinen siihen, että olet nyt viikonloppuna saanut tehtyä kaikkea tarpeellista. Jos et olisi tehnyt nittä, vaan olisit laiskotellut ja maannut sohvalla ja sängyllä, niin olisiko se tehnyt sinut onnellisemmaksi. Jos tuntuu, että olisit halunnutkin viikonlopulta jotain muuta, niin toteuta se ensi viikonloppuna ja jätä silloin siivoukset ja treenaamiset vähemmälle.
Huomenna on työpäivä. Ota se sellaisena kuin se tulee. Ei töissä tarvitse olla mikään huippuihminen, ei varsinkaan, jos sinulle ei makseta huippupalkkaa.
Kiva, kiitos järkevästä vastauksesta! ap
Huomenna menen taas töihin ja pelkään että olen täysi i d i o o t t i siellä ja teen kaiken väärin ja katsotaan eikö tuo millään opi. Mitä ihmettä nämä ajatukset ovat???? ap