Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako jos nainen miestä pidempi? Näettekö usein tuollaisia pareja

Vierailija
28.05.2023 |

???

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa.

Vierailija
2/23 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa ihan pirusti!

Piru, että haittaakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se kuuluisa Prisma- testi, niin tiedät vastauksen

Vierailija
4/23 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt muuten kuin julkkiksia. Omissa piireissä ei ole yhtään paria.

Vierailija
5/23 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli kaksmetrinen nainen ois aika näky

Vierailija
6/23 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lyhyempien miesten kanssa ja heitä on lopulta haitannut.

Vierailija
7/23 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. - Jos haittaisi, niin pienentäisin omia mahdollisuuksiani löytää itselleni kumppani. - Silti vaikuttaa,  että hyvin alkukantaisin ja primitiivisin perustein edelleen moni vaikuttaa öytävän sen itselleen mieluisimman kumppanin. Moni nainen on mieluummin yksin kuin asettuisi parisuhteeseen miehen kanssa, joka on häntä huomattavsti fyysiesi pienempi (lyhyempi tai hoikempi) tai joka tienaisi häntä huomattavsti vähemmän tai joka olisi koulutukseltaan huomattavasti vähemmän koiluja käynyt. Tosin en tiedä onko tästä kaikesta oikeus syyttää ja osoittaa vain ja ainaostaan naisia. - Yhtä hyvin se voi olla meissä miehissä vika, ettei moni meistä halua tai kykene parisuhteseen itseään huomattavasti pidemään, enemmän tienaavan tai korkeammin koulutetun naisen kanssa. 

Vierailija
8/23 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisin jäänyt yksin jos olisin vain kattelut yli 182cm miehiä kun ite olen 182

Vierailija
9/23 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on tärkeää että mies on vähintään yhtä pitkä kuin mitä nainen itse on ja naisille on tärkeää että miehellä on vähintään sama koulutustaso kuin mitä naisella itsellään on. 

Vierailija
10/23 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin viehättää minua itseäni pidemmissä naisissa.

M173cm

Vierailija
11/23 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista tuollaisia pareja nähneeni, johtuen varmaan kummankin pituusvaatimuksista kuten että naiset haluaa miehen olevan itseään pidempi ja miehet taas naisen itseään lyhyempi. Nainen ei halua tuntea olevansa miestä suurempi ja mies taas haluaa tuntea itsensä naista suuremmaksi ja vahvemmaksi.

Vierailija
12/23 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille on tärkeää että mies on vähintään yhtä pitkä kuin mitä nainen itse on ja naisille on tärkeää että miehellä on vähintään sama koulutustaso kuin mitä naisella itsellään on. 

Se on sitä tasa-arvoa.....

Vierailija
13/23 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 187 cm nainen ja mielestäni lyhyemmät kundit on kuumia. Niillä on usein asenne kohdallaan. Jos jäbää ahdistaa pitkä mimmi, ei ole silloin mielestäni jäbän itsetunto kohdallaan. 

Vierailija
14/23 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta oli kv. tutkimus.

Mitä lyhyempi mies, sitä valmiimpi ottamaan itseä pidemmän naisen. Keskimäärin lyhyille miehille oli lähes sama onko mies 5cm lyhyempi vai pidempi. Keskipituiset ja pitkät miehet olivat haluttomampia ottamaan pidemmän naisen, joskaan ei lähimainkaan yhtä haluttomia kuin naiset ottamaan lyhyemmän miehen.

Toivepituus naiselle oli keskimäärin 166cm, mutta isolla joustovaralla ja hajontaa oli paljon.

Naisissa puolestaan meni niin että enemmistö halusi pidemmän miehen, ja mitä lyhyempi nainen oli, sitä isompaa pituuseroa toivottiin.

Toivepituus miehelle oli keskimäärin 186,5cm.

Vierailija
15/23 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta oli kv. tutkimus.

Mitä lyhyempi mies, sitä valmiimpi ottamaan itseä pidemmän naisen. Keskimäärin lyhyille miehille oli lähes sama onko mies 5cm lyhyempi vai pidempi. Keskipituiset ja pitkät miehet olivat haluttomampia ottamaan pidemmän naisen, joskaan ei lähimainkaan yhtä haluttomia kuin naiset ottamaan lyhyemmän miehen.

Toivepituus naiselle oli keskimäärin 166cm, mutta isolla joustovaralla ja hajontaa oli paljon.

Naisissa puolestaan meni niin että enemmistö halusi pidemmän miehen, ja mitä lyhyempi nainen oli, sitä isompaa pituuseroa toivottiin.

Toivepituus miehelle oli keskimäärin 186,5cm.

Palstalla oli kysely jonka tulokset syötin exceliin (300+ vastausta). Tulokset olivat lähes tismalleen samat kuin tässä kv. tutkimuksessa.

Vierailija
16/23 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentin sanoin, en olisi vielä huolestunut tilanteesta.

Vierailija
17/23 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kanssa haluttaisi itseäni pidempi nainen. Olen yli 180cm. Oikein semmonen kunnon isopyllyinen milffi, huhhhh!

Vierailija
18/23 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen kolme tuollaista paria.

Yhdessä mies on julkkis.

Toisessa mies on rikas.

Kolmannessa mies on hoikka, urheilullinen ja komea mutta lyhyt. Nainen on pyöreä ja isokokoinen.

Vierailija
19/23 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat huomattavasti konservatiivisempia mies verrattuna naiseen-asioissa.

Vierailija
20/23 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minua muut parit haittaisi? Itsellä on ollut useitakin minua lyhyempiä miehiä. Oikeastaan nyt ensimmäinen selvästi (n 10 cm) pidempi kumppani. Mutta sekin jo kutistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi