Nuori Tom Cruise oli kyllä äärettömän viehättävä!
Kommentit (116)
Ei todellakaan ole, tarvitsee jakkaraa pestäkseen hampaansa. Oksennus.
Joka vuosi vaan silmät enemmän viiruina , heh
Suosikkielokuvani on All the right moves kasarin alusta kun Tom tekee seksikohtauksen leffatyttöystävänsä kanssa. Vetää alushousut jalastaan ja on ihan nakkena! Toki reisi nousee eteen mutta munakarvohen yläreuna näkyy ja varjoista takaa näkee kullin heilahtelun! 👄
Vierailija kirjoitti:
Nyt voi sanoa, että näyttelijöiden välillä on kemiaa.. Tom ja Kelly.
Kelly on tunnettu lesbo. Ja Tomppa homo tai bi. Osaavat näytellä. Ainakin Tom.
Se mikä HÄIRITSI TODELL APAHASTI tuossa elokuvassa mua, oli just tuo Tompan YLI-ihastunut näyttely. Siinä kun se TUIJOTTI Kellyä liikkumatta, niissä intiimikohtauksissa, oli vaan jotenkin ÄLLÖÄ! Ikäänkuin olisi ensimmäistä kertaa eläessään nähnyt naisen! ja kun tiesin heidän molempien seks.suuntautumimset, etenkin. Jos joku mies käyttäytyisi mua kohtaan noin, en sietäisi. Siis liikkumatta tuijotti läheltä Kellyä. No ehkä ohjaaja pakottanut sen tekemään noin mutta epänormaalia mun mielestä
Kamera väääristää ihmistä. Oon lukenut keskustelupalstoilta, esim. joku kertoi nähneensä Scarlet Johanssonin livenä ja järkyttyi miten ruma ja epäsuhtainen hän on livenä oikeesti, Pää on iso ja epäsuhtaisen kokoinen, ei ollenkaan viehättävä. Esim. Tomppa voi näyttä kyllä hyvältä lähikuvissa, mutta kun kävelee takaapäin kuvattuna, iso peffa ja lyhyt, usein kamera ei näytä tällaista kuvakulmaa hänestä. No, toki on 99% paremman näköinen silti kun keskiverto.
Kellystä tuli vanhemmiten oikea rekkales bo
Vierailija kirjoitti:
Kellyllä oli top gunissa sen aikainen les bouden merkkikampaus
Nykyään ajellaan toinen puoli päätä siiliksi
minusta Kelly oli huono valinta tuohon leffaan, koska oli pidempi Tomppaa, lähikuvissa hänen päänsä näyttää isommalta kun Tompan joka näyttää kuin pikkupojalta Kellyn rinnalla.
JenCon on paljon kuumempi kun Kelli.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuo kokemus pikkuruisen Cruisen rinnalla oli käänteentekevä.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko miehestä että viehättävä? No, kielihän muuttuu jatkuvasti.
Tottakai, jos mies on viehättävä. Mitä Cruise ei mielestäni ole, mutta se on sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko miehestä että viehättävä? No, kielihän muuttuu jatkuvasti.
Tottakai, jos mies on viehättävä. Mitä Cruise ei mielestäni ole, mutta se on sivuseikka.
Englanniksi attractive. Sopii hyvin myös miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko miten Tompasta yritettiin leipoa "hullua" tuossa about 15 vuotta sitten? Hän oli Oprah-show´ssa ja pelleili siellä jotakin. Sen jälkeen alkoi liikkua huhua, että Tomppa ei pelaisi täydellä pakalla. Ja samaan syssyyn meni ne skientologi-jutut ja istukan syömiset.
Mielestäni Tomppa on kuitenkin äärimmäisen skarppi ja pitänyt itsensä formissa. Hän on myös haastatteluiden perusteella hyvinkin täysipäinen. Mikä lie ollut tuo hulluksi leimaamisen syy sitten oikeasti.
Aika epätavallista toimintaa on vaimon istukan syöminen. Ja skientologia myös, normaalijärkiselle. Hänhän on ollut siinä touhussa erittäin syvällä, ei mikään sivusta diggailija.
Että ei tarvitse yhtään muiden "leipoa", hän tekee sen ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli 20v sitten kuin nuori Tomppa. Harmi, ettei ole nyt kuin keski-ikäinen Tomppa. 😄
Veikkaan että keski-ikäinen tomppa on vuosien varrella laittanut pärstäänsä pari kottikärryllistä enemmän rahaa kuin sinun miehesi.
Alkanut vihdoin näyttämään ikäiseltään. DiCaprio samoin.