Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko suvussasi musta lammas, jota muut ei oikein hyväksyneet, mutta josta sinä tykkäsit?

Vierailija
27.05.2023 |

Minulla on ehdottomasti alkoholisti-enoni. Hän oli todella huumorintajuinen ja mukava, ihan toista maata kuin muu huumorintajuton sukuni. Hän otti lapset huomioon ja osallistui kaikkiin hullutuksiin. Häneen suhtauduttiin kuitenkin alentavasti ja toki hän oli alkoholisti. Mutta ollessani lapsi se alkoholismi oli lähinnä sitä, että eno oli pienessä jurrissa lupsakka eikä koskaan mikään riitaa haastava tai kaatuileva puli. Myöhemmin hänestä kuulemma sellainen kaatuileva puli tuli, mutta aikuisenakaan en tykännyt siitä kun kaikki sanoi että "tiesihän sen". Eno oli nimittäin kaikkein inhimillisin ja fiksuin tuosta porukasta, sanonpahan vaan. Helsingissä käydessäni käyn hänen haudallaan, muiden haudat ei kiinnosta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen.

Vierailija
2/9 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Kate oli musta lammas, jota muut rasistiset lampaat ja Kale pässi kiusasivat. Lopulta isä ampui Kalen, ja aikanaan söimme myös Katen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hiljainen luuseri 

Vierailija
4/9 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sisko. Koko suku jostain syystä häntä hyljeksi (on nyttemmin kuollut, syöpä vei) mutta minusta hän oli aivan ihana ihminen. 

Vierailija
5/9 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tätiäni ovat mustia lampaita, inhoavat myös toinen toisiaan. Suvun kiinnostavimmat ja sydämellisimmät tyypit suurilla persoonallisuuksilla. Mahtavia tarinankertojia.

Oma äitini ei tykkää kun viihdyn heidän seurassaan.

Vierailija
6/9 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin eno! Eno oli mun idoli! Eno oli vasta parikymppinen hippi-rokkari, kun olin lapsi. Eno oli usein hoitamassa mua ja veljeäni. Käytiin enon kavereiden luona ja ihailin heitä. Kaikki muusikoita tai taiteilijoita. Enoni oli muutes Hanoi Rocksin ja Remu Aaltosen kaveri. Oi niitä aikoja! 😍 Enon kavereiden luona sai maalata, soittaa rumpuja ja kitaraa, juosta ulkona ja tehdä vapaasti kaikkea! Ja enolla ja hänen kavereillaan oli aina aikaa meille! 🥰 Äidillä ei ollut koskaan aikaa.

Vierailija
7/9 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin eno! Eno oli mun idoli! Eno oli vasta parikymppinen hippi-rokkari, kun olin lapsi. Eno oli usein hoitamassa mua ja veljeäni. Käytiin enon kavereiden luona ja ihailin heitä. Kaikki muusikoita tai taiteilijoita. Enoni oli muutes Hanoi Rocksin ja Remu Aaltosen kaveri. Oi niitä aikoja! 😍 Enon kavereiden luona sai maalata, soittaa rumpuja ja kitaraa, juosta ulkona ja tehdä vapaasti kaikkea! Ja enolla ja hänen kavereillaan oli aina aikaa meille! 🥰 Äidillä ei ollut koskaan aikaa.

Siis Hanoi Rocksin jäsenten. Etenkin Michael Monroe oli ihan huipputyyppi!

Vierailija
8/9 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli isän veli aivan mahtava tyyppi. Muu suku puhui aina alentavasti hänestä,syynä varmaan hänen boheemi elämäntapansa. Minä pyöräilin usein hänen luokseen ja aina hänellä oli aikaa lapsille. Katsottiin yhdessä telkkua,sain hoitaa hänen eläimiään ja hänelle kerroin salaisuuksia. Hän opetti tärkeän asian,hän aina sanoi,että mitä näiden seinien sisällä puhutaan,jää tänne. Ei kertonut koskaan juttujani veljelleen,siis isälleni. Tulee ikävä,kuoli syöpään ja hoidin häntä viimeiset viikot. Pidin kädestä kiinni kun sulki silmänsä viimeisen kerran.

Vierailija
9/9 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tällaista, jollei itse sitten ole se musta lammas? 🐑

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä