Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi

Alexsandra
27.05.2023 |

Tämä tarina kertoo minusta (olin 8 vuotias)

Olin pihalla yksin.Kun yhtäkkiä äitini tuli sanomaan että miksi minä olin rymistellyt yläkerrassa vastasin etten ole käynyt sisällä äitini ei tietenkään uskonut tätä.myöhemmin sinä päivänä illalla olimme kaikki yläkerrassa pesemässä hampaita kun alakerrasta kuului lapsen kikatusta. Äitini säikähti tätä kysyin äitiltäni mikä sinut säikäytti.äitini sanoi että silloin kun olin ulkona tuo sama nauru oli kuulunut.isäni meni alakertaan katsomaan mutta ei löytäny ketään.menimme nukkumaan.seuraavana päivänä äitini tuli huoneeseen ja sanoi että älä liiku kysyin äitiltäni miksi.kunnes äitini sanoi että ota ulkomailta saamasi risti otin sen ja kysyin äitiltäni mitä teen äitini sanoi että osota sitä ikkunaan kun näin siellä ihan saman näköinen tyttö kuin minä. Säikähdin tätä mutta tein kuten äitini sanoi.isäni tuli huoneeseen poliisit perässään poliisit löysivät tuon tytön yhtäkkiä äitin alkoi selittämään minulle hän sanoi näin olen pahoillani sain kaksoset sinä ja tuo tyttö joka oli ikkunassa hylkäsin hänet sillä emme halunneet sitä ja hän oli tullut etsimään sinua.sanoin äitilleni että nyt olemme turvassa äitini halasi minua muutimme pois tästä talosta eikä nähty tuota tyttöä ikinä

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä