Opettajien lahjat
Nyt kun koulut taas loppuvat niin viekö lapsenne opettajalle jonkin lahjan.
Mielestäni tämä on älytöntä,palkan he työstään saavat.
Itse en ole tätä ikinä harrastanut,paitsi silloin kun lapseni päätti ala- asteen niin luokka keräsi rahaa ja osti yhteisen lahjan.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka joulu viedään hehkuviiniä ja suklaata ja keväällä kuoharia.
On hyvä tapa kiittää lasten hoitajia ja opettajia. Pienipalkkaisia ovat muutenkin
Alkoholilahjat on aina riski. Et voi tietää jos saajalla on esim ongelmaa juomisen kanssa, ja se sinun antama pullo saa hänet ratkeamaan.
Höpsis. Kuohari on aina tyylikäs lahja.
Kouluun ei saa viedä alkoholia, joten ei todellakaan ole tyylikästä vaan laitonta.
Missä tuollainen sääntö on? En ole kuullutkaan. Alaikäisiltä on alkoholin hallussapito kielletty koulussa, mutta taitaa olla muuallakin olen kuitenkin sivistynyt tätä uppiniskaista, mutta vastentahtoista kansaa yli 20 vuotta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettajat ovat selvästi monessa yhteydessä sanoneet, että eivät odota eivätkä toivo lahjoja - tämä asenne on tyylikäs.
Silti kuitenkin niitä kehukortteja ja - kirjeitä viideltä lapselta esitellään kaikille "olen näin tykätty opettaja". Kuitenkin ne 30 muuta oppilasta ei ole kiitellyt tai kehunut, mutta siitähän ollaan hipihiljaa ettei paljastu kiusaajaopeksi.
Toisten kanssa tulee paremmin toimeen. Kukapa ei mieluummin ottaisi kehuja vastaan kuin haukkuja?
Ei tarvitsekaan, mutta nuo * toisenlaiset lahjat* eivät hyödytä yhtään ketään.