Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni kehtaa myöntävänsä, että toivoisi pikkujouluiltaan jotain säpinää vaikka olisitkin varattu?

Vierailija
05.12.2006 |

Musta ainakin olisi kiva harrastaa tosissaan flirttiä ja tanssia hitaita jonkun vieraan kanssa tänään kun lähden pikkujouluihin. Kaipaan sitä latausta mikä hetkessä on.

Pidemmälle en menisi sillä mulla on ihana aviomies ja 2 lasta, mutta kevyttä kivaa kaipaan vaikken miestäni keneenkään vaihtaisikaan mistään hinnasta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hakee hyväksyntää täältä mahdolliselle hairahdukselleen?

Vierailija
2/3 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti sehän on todella imartelevaa jos joku vielä kiinnostuu? Itsetunto kohoaa pilviin! Ja mikä sen romanttisempaa kuin ajatella kiellettyä hedelmää?? Eli siis, että tämä vieras ihastuisikin sinuun suunnattomasti ja suutelisi sinua ja saisit sanoa, että ei tämä käy!

Mutta.. Usein se menee liian pitkälle!

Itselläni oli tuollainen tapaus aikanaan kun mies oli armeijassa.. Kaveriporukalla mökille ja tiesin, että yhden pojan kanssa vois olla vähän sutinaa..

Siinä katseita vaihdettiin ja kas.. Yhtäkkiäpä tämä poika suuteleekin minua.. Sainpas toteuttaa kaunarit ja sanoa, että ei tämä käy! Mutta.. Koko viikonloppu meni siellä mökillä salaa pieniä hellyydenosoituksia toisillemme antaen! Sähköä oli ilmassa!!

Karu paluu arkeen ja totuuden eteen! Mutta hetkeäkään en vaihtaisi pois.. Vaikeuksia oli suhteessamme ja sen jälkeen asiat aukesivat ja lähtivät paranemaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli siis, että tämä vieras ihastuisikin sinuun suunnattomasti ja suutelisi sinua ja saisit sanoa, että ei tämä käy!

Minulla on juuri tällaisia fantasioita. Että minä " vain" flirttailisin ja toinen haluaisikin vähän enemmän. Ja sitten tosiaan sanoisin ettei se käy.

Tekeepä oikein pahaa myöntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän