Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, vähentääkö kondomi paljon nautintoasi yhdynnässä?

Vierailija
27.05.2023 |

Vai onko tämä enemmän miesten ongelma?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vähennä, päinvastoin.

Vierailija
2/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan, kunhan vaan on liukasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tyttöystäväni haluaa yleensä ilman, joten uskon että vähentää.

Vierailija
4/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tunne koko kondomia ja mieskin on aina lauennut, joten ei nyt kovin suuri nautintoa laskeva ongelma voi miehellekään olla, jos erektio pelaa normaalisti. Ikääntyneillä miehillä varmaan ongelmia tulee, mutta silloin vaimokaan ei ole enää lisääntymiskuykyinen.

Vierailija
5/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vähennä nautintoa minulla ja estää ikävät siemennesteen aiheuttamat (ph-muutos) tulehdukset alapäässäni. Pelkkää positiivista siis kondomiehkäisyssä.

Vierailija
6/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes tunne koko kondomia ja mieskin on aina lauennut, joten ei nyt kovin suuri nautintoa laskeva ongelma voi miehellekään olla, jos erektio pelaa normaalisti. Ikääntyneillä miehillä varmaan ongelmia tulee, mutta silloin vaimokaan ei ole enää lisääntymiskuykyinen.

Ainakin itselleni on todella suuri vaikutus. Veikkaisin että ainakin miehellä tuo riippuu nimenomaan paksuudesta. Normaalilla peniksellä kondomi vähentää tuntumaa kyllä paljon.

Vierailija
7/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tyttöystäväni haluaa yleensä ilman, joten uskon että vähentää.

Se haluaa lapsen.

Vierailija
8/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itselleni on todella suuri vaikutus. Veikkaisin että ainakin miehellä tuo riippuu nimenomaan paksuudesta. Normaalilla peniksellä kondomi vähentää tuntumaa kyllä paljon.

Se on täsmälleen näin. Keskivertopenis, keskivertovagina + kondomi = ei mitään tuntumaa.

Vierailija
9/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii vain kondomi, mutta kokemuksena kortsusta

+ jos miehellä muutenkin iso, niin kortsun kanssa tulee vähemmän kitkaa -> vähemmän epämääräisiä kirvelyjä ja jomotuksia seksin jälkeen

+ omat liukkaat riittää paremmin kumipukuiselle kaverille kuin suojaamattomalle nahkanyrkille

+ olo pysyy raikkaana ja seksikkäänäkin, kun spemraa ei hulahtele reisille pitkin päivää

+ Haju ja kuulemma makukin pysyy parempana

+ Vähemmän pyykkiä

Tärkeintä on löytää miehelle hyvin istuva kortsu. Peruskortsut olivat ainakin omalle miehelle liian kapeita ja väärän muotoisia. Hankalaa keskittyä rakasteluun, jos joutuu stressaamaan karkaavia vauvansiemeniä koko ajan.

Vierailija
10/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkos minä nyt ensimmäinen nainen tässä ketjussa, jonka mielestä kondomi vähentää nautintoa yhdynnässä? Ilman muuta haluan, että minä ja mies koemme toisemme ilman että välissä on mitään, että miehen siemenrako on siellä vapaana ja minulla toki oma ehkäisyni kunnossa ellen sitten ole - ah - valmiiksi raskaana. Se oli onnea.

Ja liittyy tähän toinenkin asia. Olen aina ollut ihastunut ja kiinnostunut miesten kiveksistä. Kuinka salaperäiset ne ovatkaan, pehmeät ja arat, ja kuitenkin niissä piilee kaikki se himokkuus, hedelmällisyys, vaara ja onnen lupaus, joka minulla naisena saa  pään pyörälle, polvet heikoksi ja hävyn kosteaksi.

Kuinka mielelläni niitä koskettelen ja katselen edestä ja takaa.

Mutta omalla tavalla kiihottavaa on yhdynnän jälkeenkin se kondomiin ruiskaistu, kumiseen umpiperään vangittu ja voimattomaksi saatettu siemenneste, varsinkin jos on se runsas ruokalusikallinen, jonka muutoin olisin saanut luonnon lahjana sinne mihin se on elämässä tarkoitettu.

Vierailija
11/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian liukasta ja haju/maku yleensä kamalia. Jää suuhoito pois sen takia. Siis jos kondomia joutuu käyttämään tautiriskin takia. Eikä hyvää juomukondomia ole vielä testattu.

Vierailija
12/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian liukasta ja haju/maku yleensä kamalia. Jää suuhoito pois sen takia. Siis jos kondomia joutuu käyttämään tautiriskin takia. Eikä hyvää juomukondomia ole vielä testattu.

En ymmärrä noita juomukondomeja ollenkaa.  Naiset eivät niistä pidä.

Vierailija
13/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos iso penis niin kondomin kanssa ei tunnu hyvältä, sillä liikaa kitkaa välissä

Vierailija
14/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen nautintoa? Mistä sitä saa?

Vierailija
15/18 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta tuntumaan mitenkään (tai no jossain kumeissa on vähän huno luisto), vaikutus on psyykkinen. Mutta minulla onkin spermafetissi.

Vierailija
16/18 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En naisena pidä kondomeista. En usko sen vaikuttavan itse tuntumaan, mutta on paljon kiihottavampaa, kun välissä ei ole mitään ja saa kuuman lastin sisälle. Rakastan spermaa ihan missä vain ja jonkinlainen fetissi on siihen. Lapsia ei ole eikä tule, joten kyllä nainen oikeasti voi pitää sotkuisasta seksistä ilman kortsua. Itse en ymmärrä miksi pelätä sotkua, murehtia pyykkejä tai valumista. Sehän kuuluu asiaan.

N39

Vierailija
17/18 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja mielestäni seksi on paljon parempaa ilman kondomia.

Tuntu on parempi ilman ja toki lisälä on myös se ajatus siitä että voi panna paljaalla eikä mitään välissä. Huomattavasti kivempaa iho ihoa vasten. Toki itsellä on vakikumppani ja on kumpikin käyty sukupuolitautitesteissä ennen kun kondomit jäi pois.

En kuitenkaan usko, että tähän on mitään yleispätevää sääntöä mikä olisi sama kaikille miehille tai naisille. Yhden mielestä ei ole mitään eroa ja toisen mielestä on valtava ero. Ihmiset on erilaisia. Ajattelen, että oleellistä on, mitä se seksikumppani ajattelee.

Vierailija
18/18 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Arvostan turvaseksiä.