Onko kukaan ollut tyytyväinen Shein-ostoksiinsa?
Shein on vastuullisten kuluttajien no-no -kauppa mutta köyhät eivät paljoa vastuullisuutta mieti.
Kehu Shein-ostoksiasi!
Kommentit (21)
Minua myös kiinnosta laatu. Nättejä mekkoja olen silmäillyt. Halvalla ei kuulemma saa hyvää, mutta ei oikein ole varaa maksaa satasta tai enemmän yhdestä vaatteesta.
Ostin uima-asun, toppi ja pyöräilyshortsit. Olen tyytyväinen kun löysin toivomani sopivasti peittävän mallin ja omaa kokoa.
Halpaa Kiina-krääsää.
Myrkyllisillä kemikaaleilla kyllästettyjä akryyli- ja polyesteririepuja.
Saumat kierot ja niin heppoiset että ratkeavat muutaman käytön jälkeen
Eivät kestä pesua.
Koot ihan mitä sattuu milloinkin tulemaan.
Äärimmäisen epäeettinen toimintatapa. Tehtaissa työntekijöitä suorastaan orjuutetaan, rikas omistaja käärii miljardeja.
Vain ns. weetee-porukka kehtaa edes tunnustaa tilaavansa sheiniltä.
Ei kai sieltä enää kukaan osta mitään? Koskaan en ole kuullut muuta kuin negatiivista.
Vierailija kirjoitti:
Halpaa Kiina-krääsää.
Eivät kestä pesua.
Äärimmäisen epäeettinen toimintatapa. Tehtaissa työntekijöitä suorastaan orjuutetaan, rikas omistaja käärii miljardeja.
Osaatko lukea? Tätä ei kysytty.
Ompelija tekee 15 h työpäiviä ja saa yhdestä vaatteesta 3 snt.
Mutta samalla logiikalla ekoihmiset lentävät ympärimaailmaa mutta säännöt ilmastotavoitteiden osalta ei koske heitä.
Olen ollut aivan valtavan tyytyväinen kahteen mekkoon, jotka sieltä tilasin. Istuvat hyvin, hyvälaatuinen kangas ja hyvälaatuinen ompelujälki.
Sit kolme muuta mekkoa ovat olleet vähän sinnepäin, koska niiden kankaat ovat olleet hirveän hiostavaa polyesteriä. On nuo hyvätkin mekot polyesteriä mut toisentyyppistä.
Olen myös tilannut muutaman paidan ja ollut tyytyväinen.
Lähtökohtaisesti parempaa laatua kuin Alilla. Kokonumerot on eurooppalaisemmat eli jos tilaa 38 niin tulee 38 tai 36. Ei 32 kuten Alilta.
Toki Aliltakin pystyy tarkkaan etsimällä löytämään laadukkaita vaatteita mut sieltä helpommin tulee huteja. Ja jos vaikka tilaa kaksi samanlaista mutta eriväristä mekkoa koossa 42 niin toinen on eurooppalaisittain kokoa 38 ja toinen voikin sit olla 32. Ali on arvaamattomampi.
Shein on tasalaatuisempi ja varmempi, mikä näkyy hieman kalliimpina hintoina. Onneksi helposti pystyy kikkailemaan itselleen alennuksia.
Mä olen pääasiassa tyytyväinen tilauksiini. Jokaisesta tuotteesta on annettu senttimitat, joten oikean koon valinta on helppoa. Kahta vaatetta lukuunottamatta mitat ovat pitäneet paikkansa.
Tilaan pääasiassa stretch-farkkuja, viskoosimekkoja ja -tunikoita, viskoosisekoiteneuleita ja puuvilla-elastaanialkkareita. Siis ei polyesteria. Kallein ostokseni on ollut 80€:n talvitakki, ja se on ollut todellakin hintansa väärti. Se tietysti oli tekokuituinen niin kuin toppavaatteet yleensäkin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Ompelija tekee 15 h työpäiviä ja saa yhdestä vaatteesta 3 snt.
Mutta samalla logiikalla ekoihmiset lentävät ympärimaailmaa mutta säännöt ilmastotavoitteiden osalta ei koske heitä.
Tuskin on ainoa yritys joka tekee näin, on vain tämän osalta nostettu tikun nokkaan, jotta saadaan taas uutta paheksuttavaa. Toki joillain muilla merkeillä saattaa olla laadukkaampia materiaaleja.
Mulle suositeltiin sitä just ja ehdin tekemään tilauksen jonka jälkeen sisko tuomitsi vakavasti koko yrityksen.. En ollut tietoinen ennen..ehdin jo tilata...
Päädyin tilaamaan. Koot olivat yllättävän hyvin paikkansa pitäviä, mutta helmat lyhempiä kuin kuvissa. Yksi oli liian pieni. Kolme oli ihan pidettäviä, yksi erittäin hyvin muotoinen mun kropalle. Pitäisi ehkä kokeilla ottaa kaavat ja ommella itse laadukkaammasta kankaasta mekko. Viimeinen mekko oli ihan kauhea. Ihan kuin olisi suihkuverhon vetänyt päällensä.
Palautus on työlästä, joten pidän nuo kaikki. Viimeksi mainitulle yritän keksiä jotain muuta käyttöä, nätti kangas mutta ei sovellu vaatteeksi. Ehkä vuoreksi laukkuun tms?
En ole ihan heti tilaamassa uudelleen.
Katsoin arvostelut ja mekko oli parempi mitä kuvissa, mutta olisi voinut olla muutakin. Tuoksua tai kemikaalin hajua ei onneksi ollut sitä pelkäsin eniten. Lompakko ok mutta pahvia sisällä, en maksa kaupoille 20e yhdestä joten tilasin 3e tuolta. Kaupat kalliita ja Suomessa ei ole enää lompakko kauppaa josta ostaa. Kaupat pakottaa käyttämään noita nettikauppoja.
Joka kerta olen ollut. Osaan lukea ja katsoa kuvat sekä muiden arvostelut.
Vierailija kirjoitti:
Halpaa Kiina-krääsää.
Eivät kestä pesua.
Samaa porukkaa on jostan zarasta ostavat (samoja kemikaaleja vaatteissa) ja only/Vila/j&j shoppaajat (käyttivät orja työvoimaa). Ja yhtä hyvät saumat löytyy kaikista.
Mä ostin pioneerien punaisen huivin tuolta. Iho reagoi oudosti, mutta kyllä kelpaa. Ei mua eettisyys kiinnosta. Saakohan sheiniltä k ortsuja? Ne ei varmaan ole yhtään myrkyllisiä ja kestävätkin varmasti.
T: v ajakki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halpaa Kiina-krääsää.
Eivät kestä pesua.
Osaatko lukea? Tätä ei kysytty.
Ei kysytty mutta jos täällä tulisi vain sitä positiivista niin kohta soisi käsityksen että shein on hyvä kauppa
AP : lla otsikossa jo oma kanta Sheiniin valmiina🤣
Tämä nyt kuulostaa ehkä oudolta, mutta käytän Sheiniä vähän eri tarkoitukseen kuin voisi ajatella.
Tilaan sieltä yksinkertaisen mallisia vaatteita, joita käytän kaavoina omien vaatteiden tekoon. Siellä on siis todella edullisia, mutta minulle hyvin istuvia esim. trikoo jakkuja, hameita, housuja, mekkoja. Ja niitä kaikkiahan yhdistää se, että ne on nopeasti ommeltu muutamasta kappaleesta yhteen.