Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään ollut jo 15 vuotiaalla poika/tyttökavereita yötä?

Vierailija
27.05.2023 |

Onko se ihan ok jos ovat samaa ikäluokkaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 15v poika on ollut 16v tyttökaverin luona yötä.

Asia sovittiin yhdessä vanhempien kesken. Kotona oli myös vanhempi paikalla. Ja olivat seurustelleet ennen yökyläilyä useamman kuukauden.

Kummankin kotona juteltiin asiasta etukäteen.

Vierailija
2/9 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole 15 vuotiaalla ollut mitään tyttö/poikaystäviä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole tuossa iässä vain hengaamista. Jos ei olisi, olisi todella w t: tä.

Vierailija
4/9 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia ei voisi olla? Jos vanhemmat pelkää jotain seksiä, niin sitähän voi harrastaa ihan päivälläkin.

Vierailija
5/9 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia vuosia sitten tunsin perheen, tytär 14 ja seurusteli 20v nulkin kanssa. Nuolivat toisiaan julkisesti mm. koulun edessä ja tyttö käytännössä asui pojan yksiössä. Poika oli sosiaalitapaus, tyttö ihan mahdoton, vaikka äiti yritti parhaansa.

Hirveitä bileitä, autolla kaahattiin miten sattuu, koulu meni miten meni ja elämä sen mukana.

Ei kiinnostanut edes lastensuojelua. Saivat olla ihan rauhassa.

Erikoista oli se, että lastensuojelua kiinnosti kyllä sitten kovasti moni muu tapaus, missä oli tehty ihan vain turha ilmoitus. Niitä jaksettiin kaivella ja vääntää.

Siihen loppui luottamus koko lastensuojeluun.

Vierailija
6/9 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia ei voisi olla? Jos vanhemmat pelkää jotain seksiä, niin sitähän voi harrastaa ihan päivälläkin.

Niin, siksi ei kannata olla poika tai tyttökaveria

Vierailija
7/9 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli, kun olin 15v teini. Nyt olen jo keski-ikäinen. Silloinen poikakaverini on nykyään aviomieheni.

Vierailija
8/9 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölle hankittiin e-pillerit 12-vuotiaana

Vierailija
9/9 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo nyt nimenomaan ole aika turvallista? Itse aloin seurustella 15-vuotiaana saman ikäisen pojan kanssa ja seurusteltiinkin seuraavat 5 vuotta yhdessä. Saimme olla toistemme luona yötä. Seksiä kyllä harrastimme, mutta se ei liittynyt mitenkään noihin yökyläilyihin vaan sitä tapahtui ihan päiväsaikaankin. Ehkäisystä osasimme kyllä vastuullisesti huolehtia ilman vanhempien puuttumista. Tämä siis 90-luvun alussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi