Tikkurilassa on taas eilen illalla/viime yönä joku tippunut partsilta
Ja siis taas siinä samaisessa taloyhtiössä jossa se nainen kuoli aiemmin kevättalvesta kun meni lasista läpi.
Kommentit (173)
Eikö ne parvekkeet ole vieläkin käyttökiellossa tai siis jos parvekkeella oleskelee niin pitää olla joku turvavaljasviritys?
Kantsisi noudattaa noita ohjeita vaikka tokikin kohtuutontahan se on, että turvallisuuden selvittämisessä menee kuukausikaupalla aikaa ja varsinkin kun nyt jo on ollut kuumia päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä ihan yleistä.
Tikkurilassa kuuleekin venäjän kieltä melko usein.
Vierailija kirjoitti:
Huumeet toimii
Määrätäänkö noita tavoitteellisesti?
Aiemmin lehdissä ollut juttua, että asukkailla kova hinku parvekkeelle. Oma vika jos sinne menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Etkö osaa itse etsiä? Taidat olla kapasiteetiltasi samaa tasoa näiden hyppijöiden kanssa.
Eipä AP ole yhtään sen viisaampi, jos ei osannut edes linkkiä liittää viestiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Etkö osaa itse etsiä? Taidat olla kapasiteetiltasi samaa tasoa näiden hyppijöiden kanssa.
Paskaako ruveta hukkaamaan aikaansa jokaisen palstan aloituksen takia kun iso osa pelkkää trollailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Eipä AP ole yhtään sen viisaampi, jos ei osannut edes linkkiä liittää viestiinsä.
Miksi pitäisi laittaa?
Asuuko talossa joku joka tönii naapureita alas parvekkeilta?
Henkiolento, näkymätön predator?
Niillä ranskalaisilla parvekkeilla ainakin nojailee porukkaa tupakalla. Onko mennyt itse yli, horjahtanut vai kaide pettänyt taas? Jos kaiteessa vika niin kyllä on pskaa rakentamista. Vajoaakohan kohta koko talo, kun sen takiahan se edellinenkin purettiin..
Silloin, kun tuota rakennettiin mietin, että tuohon paikalle olisi kiva muuttaa. Onneksi en muuttanut.
Surullista. Taloyhtiö ei edes ota tilannetta vakavasti, pitäisi saaha rikossyytteeseen.
Huumeet toimii