Parhaat turn on harrastukset deittikumppanilla?
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
autoharrastus/autojen korjaaminen on aina iso plussa
No joo, nyt kun oma auto on hajalla niin toki, mutta se taas kertoo yhteiskuntaluokasta että joutuu rassaamaan autoja. Ei ihmiset joilla menee hyvin aja hajoilevilla autoilla eikä korjaisi niitä muutenkaan. 😏 että vähän niin ja näin.
No entäs jos se rassaamisen kohde on esim Jaguar E-type, MB Ponton tai Urtype 911...?
Just tulin laittamasta omaa museoajokkia (joka ei ole mikään edellä mainituista). ;)
mutta ei riitä pelkkä kuntosali. kokonaisuus vissiin ratkaisee. oma kroppa on paremmassa tikissä ku 90%:lla ukoista, mutta ei oo mätsejä jonoksi asti ku pituutta on 173cm.
mutta itse asiaan niin ei niillä harrastuksilla paljon ole väliä kunhan ne ei oo päihteiden käyttö ja tupakan poltto. tietysti edesauttaisi yhteisen tekemisen löytämistä, jos kumppanikin tykkäisi liikunnasta. mukavan ihmisen kanssa kuitenkin on matalampi kynnys lähteä kokeilemaan jotakin itselle uutta ja oppia ehkä tykkäämään uusista asioista
Kuntosali, haban kasvatus, naisilla persn muokkaus, jääkiekko, yleensä urheilu.
Parhaita harrastuksia on sellaiset, joista toinen on aidosti innostunut ja itsekin voi oppia jotain. Esim omalla puolisollani on klassisen musiikin tausta ja aina jokin musiikillinen harrastus menossa (esim. kuorolaulu tai yksilölaulutunnit).
Esim. kuntosali ei niinkään kerro henkilöstä, vaan aika usein viestii sellaista "olen kunnon ihminen, huolehdin itsestäni", eli nykyisin ns. "kuuluu" käydä salilla. Ne aktiiviset saliharrastajat on sitten erikseen, jotka elää proteiinirahka repussa.
Kävely ja kuntoliikunta, lukeminen, kokkaaminen.
Ulkoilu, lukeminen, ruoanlaitto. Utelias mieli noin yleisesti.
Utelias mieli, kehittyneet ja alati kehittyvät mielipiteet. Nämä hottia myös harrastusten parissa.
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo, millaiset miehet Tinderissä menestyvät parhaiten, niin kuntosali tuntuu olevan ihan ykkösharrastus naisten mielestä.
Mistå tiedät ketkä Tinderissä menestyy?
Only fans ja seiväs hyppy ovat mulle turn on ja käsi käy
Se ett on kusinen soutuvene niin ei varmaan ole se mitä veneilyllä haetaan ?
Naisilla pahin harrastus on miesten keräily.
Vierailija kirjoitti:
Elvis Presley.
Siis turn off.
Maraton, triathlon, pyöräily, tennis, lukeminen, ruuanlaitto (hifistely, ei mitään vellinkeittoa). Minun kanssani pitää olla valmis tulemaan teatteriin, konsertteihin ja taidenäyttelyihin.
Metallimusiikki ja urheilullisuus. Ei kyllä usein toteudu samassa henkilössä.
Ruoanlaitto, luontoon liittyvät harrastukset, metallimusiikki.
Vierailija kirjoitti:
Tavoitteellinen urheilu.
Olisi mahtavaa treenata yhdessä ja myös ihailla naisen matalaa rasvaprosenttia.
Poikarakkaus on sun juttu.
Ylilaudan käyttäjät saa naiset kiimaan.