Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisiin tutustumisesta

Vierailija
26.05.2023 |

Haluaisin kysyä teiltä, miten nykyään käyttäydytään/toimitaan?
Olen 49v. mies. Erosin pitkästä parisuhteesta ja haluaisin tutustua uusiin ihmisiin ehkä romanttisestikin.
Olen aivan pihalla nykyskenestä. En tiedä, missä tapaisin ihmisiä.
Olen oikeasti aika nuorekas. Skeittaan ja soitan kitaraa, joten mummotunnelit, eikä Tinderit ole mun juttu.

Kysyn lähinnä siksi, että EN ole kalapuikkomies, vaan feministin kasvattama sensitiivinen ja kohtelias.
Lähinnä olen suoraan sanottuna lukenut liikaa nettiä, kuinka kaikki juttelu, katse, hymyily, halaaminen on ahdistavaa, pelottavaa ja tungettelevaa.
Etsin toki ikäistäni seuraa, mutta jos olen nuoren näköinen, nuorekas, niin miksi en miettisi myös kolmekymppistä?
Asuin Brasiliassa ja Espanjassa aikanaan ja totuin flirttailuun, halailuun jne.myös miesten kesken.
Lähinnä kysymykseni siis on, että saako nykyään vielä naisille kohteliaasti jutella baarissa, kahvilassa, saako heiltä kysyä puh.nroa, kehua?
Ajatuksia? En ole provo.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki: höpinäsi feminismistä ei toimi, jos et tajua naisten olevan ihmisiä, sun kaltaisia mutta ilman mulkkua.

Onko mulkku mielestäsi jotenkin kaunis sana vai oletko moukka, kun käytät sitä ensi alkuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi