Mitä tehdä,jos täyttää vasta 43 mutta näyttää oikeasti 50-vuotiaalta.
Muun muassa: otsassa valtava syvä ryppy pystysuunnassa , jää kaksi aluetta, jotka täynnä uria ja epäpuhtauksia myös.
Aika reilu kaksoileuka, allit roikkuu, painoa yli 100, koitan tiputtaa, pituutta 155. Hiukset kuivaa ohutta, kasvaa ainoastaan korvien kohdalle.
Mitä tässä voi tehdä?
Kommentit (45)
Juhlin kolme päivää sokeriherkuilla ja tänään vaaka näytti jo 125 kg. Ei tule mitään.
T
Retinolia illalla ja C-vitamiinia aamulla + aurinkovoidetta.
Vierailija kirjoitti:
Onko iso pää?
On kyllä myös iso pää.
Ole onnellinen, kalenteri-ikä ratkaisee. Sama se miltä näytät. Olet oikeasti vielä nelikymppinen etkä yli 50
Jos sulla ei tukka kasva, ja sekin mikä on vaan ohenee ja paino vaan nousee, niin kandeisko kilpirauhasarvot tarkistaa?
Entinen pomoni näytti 50 vuotiaalta jo 28 vuotiaana. Olin järkyttynut kun kuulin todellisen ikänsä. Joten pahemminkin voisi olla asiat.
Vierailija kirjoitti:
Miten 155 senttisellä voi olla kengänkoko 42?
Jalat antanut periksi painon alla jos sitäkin on yli 100kg
Värjää tukkasi harmaaksi ja mene kaikkialle eläkeläishintaan
Laihdutusleikkaus jos paino ei muuten putoa. Ryppyihin auttaa botox. Käynti kampaajalla, kosmetologilla, pukeutumisneuvojalla, ravintoterapeutilla ja kuntovalmentajalla.
Vierailija kirjoitti:
Entinen pomoni näytti 50 vuotiaalta jo 28 vuotiaana. Olin järkyttynut kun kuulin todellisen ikänsä. Joten pahemminkin voisi olla asiat.
Yläasteella oli luokkakaverin kaveri sellainen vanhemman näköinen jo nuorena. Kävi ostamassa meille kaljaa 16-17 vuotiaana. Samoihin aikoihin kun alkoi kaljuuntua. Sitä käytettiin lääkäreillä mutta ei mitään vikaa. Okei mitä nyt näyttää isänsä veljeltä alle kakskymppisenä.
Mä täytin 50v ja näytän ehkä 43v. Kaupassa kysyttiin hiljattain paperit kun ostin lonkeroa. Mua ahdistaa ikä numerona silti hirvittävästi.
Minä olen 50-v, enkä todellakaan ole rupsahtanut. Ei ole ryppyjä, ohuita hiuksia eikä ylipainoa.
Ne on ne elintavat ...
Mene katsomaan Ramstainia, niin sulaudut boomeri sakkiin.
Ruokavalio kuntoon ja liikunta. Onko tutkittu kilpirauhasarvot? Hemoglobiini ja ferritiini? Verensokeri? Nuo kaikki yleisiä ja haittaavat painon pudotusta. Kaikkea hyvää Aplle kesään.
Kannattaa syödä lisää pizzaa kaikilla täytteillä. Nyt olet vasta kävelevä lyllertävä beigetakissa kulkeva pallo. Tavoite varmasti korkealla. Sinähän koko ajan nuorenet ja laihdut. Sinusta tulee sotanorsutieteiden proffa ja lapsistasi tohtoreita.
Meidän prinsessa shoppailee. Pian prinsessa on kiva murkku ja lihoo toistasataakiloiseksi kuten lyhyt pallero äitinsä. Meidän prinsessaa hymyilee! Meidän prinsessa puettuna rumaan kolttuun! Meidän prinsessa seisoo leikkipuistossa! Kyllä meidän prinsessa osaa olla kuvissa! On se erikoinen! Mutta mitä se osaa? Kaikki voivat olla kuvattavana. Mutta onko erikoistaitoja? Harrasteita muutakin kuin halpisrytkyjen ostelu, että läski äitinsä saa kuvattavaa, kun itse oli kuvauskunnossa viimeksi kerran vuonna 1998.
Vanhempani kävivät BANGOGISSA, Bangog on ehkä Kuala Lumpurissa?
Hei,
Ensin aloita ketoruokavalio ja pätkäpaasto siten, että syöt vain 8h aikana sitä ketoruokaa ja paastoat sitten 16h. Ostat vähän lisäravinteita, kollageenia ja biotiinia ainakin, ja lisäksi C- ja D- vitamiinia sekä seleeniä. Ne tasoittaa ihoa ja kasvattaa hiuksia takaisin ja auttaa sokeriaineenvaihduntaan. Osta vielä mikroneulausrulla, jolla rullaat otsan ihoa sekä päänahkaa. Kasvoille kannattaa hankkia myös hyaluronihapposeerumia ja peptidikasvovoidetta.
Käyt samalla pitkillä reilun tunnin kävelylenkeillä tai uimassa/vesijuoksussa paristi viikossa.
Kun saat painoa tippumaan, menet kuntosalille ja otat sieltä personal trainerin avuksi. Kuntosalilla käynti kiinteyttää myös ihoa, niin sitä ei jää roikkumaan laihtumisen jälkeen. Ihoa kannattaa myös kuivaharjata, imukuppihietoa ja rasvata.
Lopuksi menet käymään kosmetologilla ja kampaajalla ja ostat sopivia vaatteita.
Tsemppiä! Pystyt siihen!
t. 156cm 42v, joka painoi 1,5v sitten 91kg, ja nyt 66kg