Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tuotte lapsenne työpaikalle?

MiiruMaaru
26.05.2023 |

Minä en halua työpäivän aikana kuunnella tenavien lässytystä, kiukuttelua enkä mitään muutakaan. Olen tullut töihin ja oletan, että niin kaikki muutkin sinne tulevat.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh.

Vierailija
2/16 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatu lapsille päivähoitopaikkaa, joten näillä mennään. Koska työympäristö on vaarallinen, niin odottelen lastensuojelua paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, kun yksityinen päivähoito lakkoilee eikä töistä voi olla pois. Eiköhän se ole esihenkilön kanssa sovittu.

Vierailija
4/16 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä työpaikka kyseessä? Oletko lapseton itse? Olen mä nähnyt koiriakin työpaikoilla. Itse allergisena hyvillä mielin kävelin ovesta ulos ja sanoin heippa tältä päivältä! Eikä voi olettaa, et kysymättä voi työpaikalla pitää vapaana isoa berhandilaista.

Vierailija
5/16 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä ja läpällä.

Vierailija
6/16 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ne "aikuiset" ihmiset siellä töissä tuntuu kiukuttelevan.

Vierailija
7/16 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlainen ongelma kuin: "Miksi tulette työpaikalle lampunvarjostin päässä?"

Vierailija
8/16 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tällaista tapahtuu? Olen itse työskennellyt kahdella suurella työnantajalla vuosikaudet enkä ole nähnyt kertaakaan. Eikä haittaisi yhtään, jos joku asian satunnaisesti joutuisi niin ratkaisemaan, harvemmin lapset sentään koko ajan huutavat ja kiukuttelevat.

Vierailija
9/16 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin ollut nyt samaa ja olen kyllä myös vähän ihmetellyt. Ymmärrän kyllä jos jonkun on joskys pakko tuoda. Olen sinänsä alalla, jossa töissä on muuten lapsia, mutta aika kummalliselta tuntuu, että osalla työkavereista on muutaman lähiviikon aikana ollut töissä lastenlasta, kummilasta jne.

Vierailija
10/16 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi, kun yksityinen päivähoito lakkoilee eikä töistä voi olla pois. Eiköhän se ole esihenkilön kanssa sovittu.

Esihenkilö jee

Vierailija
11/16 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tällaista tapahtuu? Olen itse työskennellyt kahdella suurella työnantajalla vuosikaudet enkä ole nähnyt kertaakaan. Eikä haittaisi yhtään, jos joku asian satunnaisesti joutuisi niin ratkaisemaan, harvemmin lapset sentään koko ajan huutavat ja kiukuttelevat.

Koko ajan? Kun ei sitä tarvitsisi joutua kuuntelemaan yhtään. Työteho voi oikeasti kärsiä.

Vierailija
12/16 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmainen hoitopaikka.

Vierailija
13/16 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla lapset ovat kyllä olleet hiljaisia. Toimistotyössä olen. Itsekin kävin lapsena usein äidin työpaikalla, jos oli esim. pitkä koulupäivä. Isä tuli autolla hakemaan meidät äidin työpaikan edestä kotiin.

Minusta lasten on hyvä nähdä, millaisessa paikassa heidän vanhempansa viettävät päivänsä. Oikeasti.

Vierailija
14/16 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla toimistossa on satunnaisesti lapsia mukana, ei aivan pieniä eivätkä ole häirinneet. Mutta kerran oli yhdellä vaimo mukana, viipyi tunteja. Ei hänkään varsinaisesti häirinnyt mutta ihmettelyä herätti. Nössö pomomme oli kuin ei huomaisi.

Vierailija
15/16 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on työpaikka, jonne ei missään tilanteessa saa tuoda ulkopuolisia. Ei ihmisiä eikä eläimiä. Ulkopuolisten tapaamiset vierailuluvalla toimiston ulkopuolella sijaitsevissa neukkareissa.

Vierailija
16/16 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikalla lapset ovat kyllä olleet hiljaisia. Toimistotyössä olen. Itsekin kävin lapsena usein äidin työpaikalla, jos oli esim. pitkä koulupäivä. Isä tuli autolla hakemaan meidät äidin työpaikan edestä kotiin.

Minusta lasten on hyvä nähdä, millaisessa paikassa heidän vanhempansa viettävät päivänsä. Oikeasti.

Minäkin olin sillointällöin vanhempieni (toimisto) työpaikoilla 80-luvulla. Olin ihan hissukseen hiljaa enkä häirinnyt. Ihan iloisesti otettiin vastaan muiden työntekijöiden toimesta. Tosin, siihen aikaan oli vielä kasvatusta, kuria ja kunnioitusta.