Miten saada täydelliset kulmakarvat! Itsellä värittömät ja huonosti kasvavat. Haluan tumman ruskeat ja kauniin muotoiset. Värjäys ei auta.
Joudun piirtämään kulmakynällä mutta siihen menee aina kamalasti aikaa. Mielestäni näyttävät kyllä melko hyvältä ja saa itse muotoiltua kaaren miten haluaa.
Laminointi ei tehnyt hyvää lopputulosta eikä koskaan kukaan ole osannut värjätä niin, ettei itse joutuisi kynällä korjailemaan. Värjäyksessä aina lopputulos on suttuinen ja epämääräinen, eivät ole lainkaan saman näköiset kulmat toistensa kanssa vaan melko karun näköiset.
No nyt menin ostamaan mainoksen uhrina valmiit muotit ja värin, hipaisu vain niin kulmien pitäisi olla täydelliset. Tuloksena jälleen karu lopputulos ja muottia on todella vaikea pitää paikallaan väriä laittaessa.
Mitä ihmettä minä tekisin?
Kommentit (14)
Pigmentointi ehdottomasti. Kahdesti tehty ja laitan jatkossakin. Minulla pysyy yli kolme vuotta. Nykyiset on olleet 1,5 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Pigmentointi ehdottomasti. Kahdesti tehty ja laitan jatkossakin. Minulla pysyy yli kolme vuotta. Nykyiset on olleet 1,5 vuotta.
Mulla meni pigmentoiti pieleen. Näyttää kestäneen jo lähes 2 vuotta.
No ei tuohon valitettavasti mikään auta jos sitä karvaa on vähän. KulmKarvasiirteitäkään kun ei taideta vielä tehdä 😅 Laminoinneilla ja värjäyksillä saat vaan luonnottoman, kasvoihisi sopimattoman lopputuloksen.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo kun menee pieleen niin olet vuosia rumien kulmien kanssa
Olen vaikka valmis siihen pigmetointiin. Nopealla googlauksella siinä on onneksi konsultaatio ja katsotaan tarkkaan millaista lopputulosta haetaan ja onko se mahdollinen.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Olen vaikka valmis siihen pigmetointiin. Nopealla googlauksella siinä on onneksi konsultaatio ja katsotaan tarkkaan millaista lopputulosta haetaan ja onko se mahdollinen.
-ap
No sinne sitten, katso ehdottomasti ennen/jälkeen-kuvia tekijän työstä jos päädyt pigmentointiin. Jos kuvia ei löydy en menisi kyseiseen paikkaan. Tästä on muuten sanottava että hitto mikä myötähäpeä kun paikallisryhmässä joku kulmientekijä mainostaa kuvien kanssa näitä töitään. Ne kulmat on ihan törkeän näköisiä, en voi käsittää kuka tuolle menisi
Vierailija kirjoitti:
No ei tuohon valitettavasti mikään auta jos sitä karvaa on vähän. KulmKarvasiirteitäkään kun ei taideta vielä tehdä 😅
Turkissa tehdään häpykarvasiirteitä käyttäen samalla tavalla, kuin mitä hiustensiirtoja. Tosin jos alhaalla on kovin kiharaista, niin silloin peli on valitettavasti pelattu.
En tajua näitä, jotka askaroivat kulmiensa kanssa.
Miten siihen kynällä laittoon voi mennä paljon aikaa? Mä teen myös. joka aamu koska mun kulmakarvat loppuu hassusti "puoleenväliin" sisänurkasta, mutta ei siihen mene kuin minuutti. Ei arkeen mitään pikkutarkkaa karva kerrallaan piirtämistä tarvi tehdä, kunnon viivoilla vaan. Lähinnä jossain muotokuvissa sitten tarkempaa.
Vierailija kirjoitti:
En tajua näitä, jotka askaroivat kulmiensa kanssa.
No jotkut välittää ulkonäöstään, ja varsinkin jos on tumma, ne kulmat voi vaikuttaa yleisilmeeseen enemmän kuin koko muu meikki yhteensä, antavat ryhdin kasvoille.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Itselleni tyyppi teki mitän sanomatta eri tavoin kuin oli suunniteltu ja puhuttu.
Sama ongelma.
Laminointi toistaiseksi ollut paras vaikka ei sekään tuonut täydellistä lopputulosta. Nykyiset väritkään ei tahdo oikein pysyä ja joka päivä täytyy kynällä korjailla.
Paras tuohonkin on ollut ohutkärkinen väri kynästä.
Tatuoitat kulmat
Virossa vaikka