Saaran ja Merin hämärät todella luxusta kurssit otsikoissa
Kommentit (114)
Tule kursille jos sinulle ei ole varaa muuhun kuin papupurkkiin, ja maksa meille 10 tonnia. Äly hoi älä jätä.
Olen tehnyt saman tempun aikoinaan, mutta tosin yrityksille. Mulla oli kurssi hintaan 950e/päivä. Sitten jossain kohtaa tajusin, että mitä kalliimpi se kurssi on, sitä laadukkaampana firmat sitä pitää. Aloin pyytää 4950e/päivä ja ei paitsi katteet nouseet, vaan kurssien myynti kasvoi lukumäärällisesti. Missään suhteessa mihinkään se ei ollut. Ihan päästä vedetty hinta. Täysin hiharavistus. Sitten vaan tuli lehman brothersin kuuluisa konkka ja talouden alamäki. Mikään kurssi ei sitten enää tuolloin myynyt, eikä millään hinnalla. Mutta ehkäpä pitäisi uudestaan taas kokeilla. Sehän ei ole tosiaan tyhmä joka pyytää.
Saara Aalto on kyllä niin teennäisen ja pinnallisen oloinen ihminen, että ei toista vastaavaa tule mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Saara takaisin sinne missä hänestä on iloa=laulamaan, ja kai joku siivousfirma ottaa Merin töihin kesähommiin rauhoittumaan. Voihan Meri siinä kuvitella omistavansa kaikki maailman mopit.
yksikin moppi riittää jos on narumoppi , oi kuinka paljon on luksusta kun on monta narua yhdessä mopissa , opin jo idean enkä ehtinyt edes kursseille.....
Maailma on sekaisin. Ahkeruudella, opiskelulla tai taidoilla pääsee eteenpäin. Saa kohtuullisen, hyvän elämän.
Minulta voi ostaa visualisoi itsesi hoikkana kurssia hintaan 2999€. Myöskään inceleitä ei jätetä pulaan, vaan kuvittele itsellesi puoliso irtoaa hintaan 4999€ ja 25 % ale ylikselle kirjoittelevulle.
seuraava pysäkki: joku hyvinvointipyramidi / verkostomarkkinointi kusetus
Kukahan kehtaa sanoa käyneensä moisen kurssin, hehkuttaen kuinka onkin miljönääri, kymmenennen papupurkin äärellä.
Todellakin näin päin, että eihän kenenkään ole pakko tuollaiseen osallistua ja maksaa. Jotenkin ennustan tuolle liiketoiminnalle aika huonoa tulevaisuutta, tuskin tuosta heille mikään miljoona-business tulee.
Vierailija kirjoitti:
Pidin Aaltoa aiemmin jotenkin viattoman oloisena, naiivina epäonnistujana. Kaikki meistä tuntevat sellaisia. Nyt kun kävi ilmi nuo kurssit ja luksuspuheet, rupesi kylmäämään, millainen narsisti siellä onkaan kaiken takana.
Puolisonsa Meri on siellä takana.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin näin päin, että eihän kenenkään ole pakko tuollaiseen osallistua ja maksaa. Jotenkin ennustan tuolle liiketoiminnalle aika huonoa tulevaisuutta, tuskin tuosta heille mikään miljoona-business tulee.
Sateenkaari yhteisössä on paljon ihmisiä johon tuo kurssi uppoaa....
Mä luulen, että Aallolla olisi voinut ollakin edessään jonkinlainen ura Briteissä musiikkiteatterin ja pikkukeikkojen parissa. Se on kuitenkin useampien miljoonakaupunkien maa, jossa kaikenlaisia cabaree- ja revyy-esityksiä, hää- ja synttärikeikkoja, ja lomakeskusten ja risteilyalusten keikkoja riittää.
Aalto olisi vain tarvinnut pätevän, ammattimaisen managerin keikkaa myymään ja suhteita luomaan. Vieläkin jotenkin ihmettelen, että miksi ihmeessä ja millä järjellä palkkasi hommaan oman puolisonsa, jolla ei ole minkäänlaisia suhteita musiikkimaailmaan tai työkokemusta kyseisestä bisneksestä? Siis miksi ihmeessä?
Ai kauheeta kun mä olen nauranut tälle ketjulle...
Pitää muista sanoa miehelle kun tämä ostaa makaronipussin, että pitää olla kiitollinen kuinka paljon siinä on niitä makaroneja ja näkee sen runsauden ja näin meistä tulee luxustelijoita ja miljönäärejä :D.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan kehtaa sanoa käyneensä moisen kurssin, hehkuttaen kuinka onkin miljönääri, kymmenennen papupurkin äärellä.
olo on kuin multimiljönäärillä , kaapissa parisen pussia riisipusseja.
Härskiä hyväuskoisten ihmisten hyväksikäyttöä!
Aina joku antautuu lypsettäväksi, kun ovat sentään julkisuudesta tuttuja henkilöitä.
Mitä ihmeellistä Saaran ja Merin kursseissa on? Se on erikoista jos ovat käyttäneet paljon rahaa kurssien käymiseen. Kukin tyylillään.
Maailma on täynnä hyvinvointikonsultointia.
Vihdoinkin osaan suhtautua pihani vallanneisiin voikukkiin! Olen kukkamiljonääri. Floristimoguli.
Pidin Aaltoa aiemmin jotenkin viattoman oloisena, naiivina epäonnistujana. Kaikki meistä tuntevat sellaisia. Nyt kun kävi ilmi nuo kurssit ja luksuspuheet, rupesi kylmäämään, millainen narsisti siellä onkaan kaiken takana.