Varattu mies töissä
Miten vaivihkaa suorasti osoittaa, ettei kiinnosta? Syy en ole kiinnostunut hänestä tai muistakaan työpaikan miehistä.
Kommentit (8)
Ei kuule usko. Mitä töykeämpi olet, sitä hanakammin piirittävät. Suoraan ehdotukseen voi tietenkin huutaa päin naamaa, jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitäisi erikseen ilmaista?
En tiedä, mutta en halua mitään lähestymisiäkään. Tietysti voin olla etätöissä, jolloin ei juuri näe ja niin olen tehnytkin.
Ehkä vain sanoa suoraan?
Itsellä päinvastainen tilanne, kun olen niin naurettavan ihastunut erääseen työpaikan -varattuun- mieheen.
Siis ei aikomustakaan tehdä minkäänlaista aloitetta tai mitään, mutta olen vain niin h*lvetin lätkässä että hävettää!
Itse siis välttelen tätä miestä parhaani mukaan, en edes tervehdi enää.
Tuskin ap.n tapauksessa edes välttely auttaa, sanot vaan suoraan ettet ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vain sanoa suoraan?
Itsellä päinvastainen tilanne, kun olen niin naurettavan ihastunut erääseen työpaikan -varattuun- mieheen.
Siis ei aikomustakaan tehdä minkäänlaista aloitetta tai mitään, mutta olen vain niin h*lvetin lätkässä että hävettää!
Tuskin ap.n tapauksessa edes välttely auttaa, sanot vaan suoraan ettet ole kiinnostunut.
Kyllä välttely tehoaa, hän voi sitten etsiä jonkun toisen kohteen töistä tai muualta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vain sanoa suoraan?
Suoraan sanominen on vähän hankalaa, jos toinen ei ole ensin ottanut asiaa puheeksi. Nolaa vain itsensä.
Sanot vain suoraan.