Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täydentääkö vastakohdat toisiaan?

Vierailija
25.05.2023 |

Jos henkilöt 1 ja 2 ovat:
1 = impulsiivinen, utelias, ajatteleva, empaattinen, tunteellinen, epärealistinen, herkkä ja lämmin.
2 = rationaalinen, utelias, tunteita torjuva, itsenäinen, ajatteleva ja optimistinen.
Täydentääkö toisiaan vai onko liikaa eroja? Kokemuksia kehiin!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tähän ollenkaan. Minä kunnollisena miehenä etsin kunnollista naista enkä koe että kevytkenkäiset naiset ovat millään tavalla kiikarissani. En myöskään ryyppää tai rellestä.

Vierailija
2/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ihmiset etsii samankaltaista. Nekin tyypit jotka sekaantuvat rikollisiin voivat olla mieleltään epäkurantteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

He voivat oppia toisiltaan paljon, jos antavat sille mahdollisuuden. Jos molemmat osaavat olla joustavia, ei tuossa ole mitään ongelmaa!

Vierailija
4/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täydennä. Terve ihminen ei tarvitse ketään täydentämään itseään. 

Vierailija
5/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täydennä. Terve ihminen ei tarvitse ketään täydentämään itseään. 

Älä ota kaikkea kirjaimellisesti.

Vierailija
6/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen INTJ-A tyylinen järki-ihminen, ja tuskin tulisin toimeen lainkaan tunteellisen, empaattisen ja herkän ihmisen kanssa. 

Tulen parhaiten toimeen ENTJ-A tyylisen naisen kanssa, jos parisuhdetta ajatellaan.  

Vierailija
7/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kumpi oot noista?

Vierailija
8/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen INTJ-A tyylinen järki-ihminen, ja tuskin tulisin toimeen lainkaan tunteellisen, empaattisen ja herkän ihmisen kanssa. 

Tulen parhaiten toimeen ENTJ-A tyylisen naisen kanssa, jos parisuhdetta ajatellaan.  

Huuhaata.

Vierailija
9/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hiljaisena ja rauhallisena ihmisenä en jaksaisi, jos joku huutaisi ja häsäisi koko ajan vieressä. 

Vierailija
10/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aivan ihmisistä. Erilaisuuden tuomien haasteiden kautta on mahdollista oppia toisesta ja itseltään, jos on valmis sitä oppia vastaanottamaan

Vierailija
11/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 1:sen kaltainen nainen ja mieheni on todellakin järki-ihminen. Usein ei ymmärrä miksi tunnen mitä tunnen, mutta hän yrittää. Ei tuomitse. Ollaan oltu pian 10 vuotta yhdessä.

Vierailija
12/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, oon joissain asioissa (esim. ihastumississa) impulsiivinen, mut muutoin semmonen pragmaattinen rationalisti.

Toi tunteiden torjunta on paha. Itse oon huono käsittelemään tunteita, mutta otan huomioon kaikki tunteet jotka tunnistan, itsessäni ja muissa.

Vierailija
13/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He voivat oppia toisiltaan paljon, jos antavat sille mahdollisuuden. Jos molemmat osaavat olla joustavia, ei tuossa ole mitään ongelmaa!

Tämä. Mutta jos ovat jääräpäitä, ei tiedossa ole muuta kuin riitoja.

Vierailija
14/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kumpi oot noista?

No mitäs luulisit? Kumpi noista kysyy asioita vauvapalstalla?

Vierailija
15/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakohdat täydentää toisiaan, on yksi suurimmista parisuhdehuijauksista. Tällä lausahduksella yritetään saada kaksi toisilleen täysin sopimatonta henkilöä yhteen. 

Yleensä nämä suhteet päättyvät eroon. Eli "kasvettiin" erilleen, eli oltiin aina täysin vääränlaisia toisillemme. 

Vierailija
16/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinkku? ;)

Vierailija
17/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kumpi oot noista?

No mitäs luulisit? Kumpi noista kysyy asioita vauvapalstalla?

Voi mieskin olla empaattinen ja herkkä. T: ADD-mies

Vierailija
18/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFJ nainen ja INTP mies. Tullaan toimeen, aina tultu. Naimisissa 6v ja parisuhteessa 12v.

Vierailija
19/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyyn pisteeseen asti kyllä. Jos pariskunta on liian samanlaisia keskenään niin molempien huonot puolet alkavat korostumaan. Parasta on, että pääpiirteet ovat yhteisiä, mutta pienemmissä jutuissa on eroja.

Vierailija
20/29 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn kotona enkä jaksa juurikaan ihmisiä tai matkustelua. Miten onnellinen kanssani olisi kumppani, joka haluaa käyttää kaiken vapaa-aikansa matkusteluun ja ystävien tapaamiseen?

Kompromisseja tällaisissa asioissa on turha tehdä. Ei ketään kannata mihinkään väkipakolla raahata kärsimään ja aikaa tuhlaamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi