Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon perunut lomareissun

Vierailija
25.05.2023 |

Aurinkomatkojen pakettimatkalle lähtevät kaverukset hämmästyivät, sillä täysin ulkopuolinen henkilö perui heidän lomamatkansa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c5551a93-a005-44a4-a6ac-1bdfaf4bc640

Veikkaukseni on, että jompi kumpi on elvistellyt matkalla ja jakanut kuvan varauksesta jossakin kanavassa. Emailit on helppo arvata.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla, mutta kyllä harmitti tyttöjen puolesta kun jutun luin.

Kunnon mainos Aurinkomatkoille. Eikö se ollut niin, että kaikki huomio on positiivista huomiota. Tuleekin varmasti tilattua matkoja noin hienolta firmalta.

Vierailija
62/67 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli risteilylle joku varannut autopaikan mun hytin laskuun. En suostunut, ei ole autoa. En muista mutta varmaan huomasin ennen risteilyä kun katsoin laskun summaa tms.

Ennen korona-aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle oli risteilylle joku varannut autopaikan mun hytin laskuun. En suostunut, ei ole autoa. En muista mutta varmaan huomasin ennen risteilyä kun katsoin laskun summaa tms.

Ennen korona-aikaa.

Hytin laskuun, eli et joutunut maksamaan ylimääräistä?

Vierailija
64/67 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIVAN SAIRASTA, ETTÄ MATKAVARAUKSIA PÄÄSEE TEKEMÄÄN JA SÖRKKIMÄÄN ILMAN VAHVAA TUNNISTAUTUMISTA!!! Mitä tahansa muuta kun netistä tilaa tai laskuja maksaa, pitää tehdä vahva tunnistautuminen verkkopankin kautta!

Miksi Aurinkomatkat ei käytä verkkopankkitunnistautumista matkavarauksissa ja niiden hallinnoinnissa?! Ilmeisesti haluaa säästää tunnistautumispalvelun maksuissa maksimaalista voittoa tehdäkseen!

Minä en ainakaan tällaisen uutisen jälkeen edes uskaltaisi ostaa matkaa Aurinkomatkoilta! Ties vaikka olisivat itse keksineet hyvän keinon saada tuplavoitto matkojen myynnistä peruuttamalla satunnaisesti valituilta matkustastajilta matkan pari päivää ennen lomaa! En ollenkaan ihmettelisi, niin hävytöntä kusettamista ja varastamista nykyään kaikkialla!

Vierailija
65/67 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä joka tietää salasanat? Joku hyypiö joka on esim. koululla katsonut sivusta? Onhan noita vaihtoehtoja. Sikäli kun aurinkomatkat on selvästi onnistunut myymään matkan edelleen voisivat he tietenkin hyvittää vähintäänkin sen verran mitä uudet matkan ostajat ovat maksaneet, koska nythän he saavat sekä alkuperäisen maksun näiltä tytöiltä, kuin myös uuden matkaajan maksaman matkan.

Matkoilla on peruutusehtonsa ja -aikansa. Päivää ennen matkaa tehdystä perumisesta ei enää saa hyvitystä. Eikä sellaista voida tässäkään tilanteessa antaa, koska silloin kaikki viime hetkellä mielensä muuttaneet vetoaisivat siihen että joku muu on perunut.

Ymmärrätkö, että kyseessä on sopimus asiakkaan ja matkatoimiston välillä. Asiakas on täyttänyt sopimusvelvoitteensa eli maksanut matkan. Matkatoimiston on täytettävä omansa, eli toimitettava matka. Kenenkään ulkopuolisen teot eivät vaikuta sopimuskumppaneiden velvoitteisiinsa toisiaan kohtaan.

Nyt jos joku ulkopuolinen on erehdyttänyt matkatoimiston luulemaan, että asiakas on perunut matkan, niin tämä on ulkopuolisen ja matkatoimiston välinen riita- tai rikosasia. Asiakas ei siinä ole millään tavalla osallisena, eikä se mitenkään vaikuta hänen ja matkatoimiston väliseen sopimukseen.

Ei tämä niin vaikeaa ole, eihän?

Asiakas vaan ei tainnut matkalle päästä

Vierailija
66/67 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea mulkku pitää olla että peruu toisten matkan.

Vierailija
67/67 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopimusehtojen mukaan peruminen tulee kalliiksi. Jotain 90% matkan hinnasta jää Aurinkomatkoille. Ehto ei ota kantaa siihen kuka matkan peruu. Ihan kiva jäynä.

No onhan noita kirkkovarauksiakin peruttu ja asia on selvinnyt hääparille vasta hääpäivänä. :D Suomi on todellakin kansainvälistymässä ja käsitys rehellisyydestä myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme