Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöttekö normaalisti?

Vierailija
25.05.2023 |

Palstalla näkee mitä kummallisimpia selontekoja syömisestä. Miten moni syö normaalisti, eli myös epäterveellistä maltillisesti joskus, ja muuten säännöllisesti normaalia ruokaa? Ja ettei ruoka ole paljoa mielessä?

Vai onko se peräti harvinaista?

Itse syön kun on nälkä, mutta olen siinä luontaisesti melkein kellontarkka. Joskus tekee mieli jotain epäterveellistä ja ostan sitä. Esim. Eilen ostin chilipähkinöitä ja söin muutamia kourallisia.

Miten teidän syömisenne?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes kaikkiruokainen. Syön aika paljon kasviksia, ehkä enemmän kuin suomalaiset keskimäärin, koska tykkään kasviksista. Muuten kelpaa mikä tahansa ruoka. Ja herkuttelenkin välillä. 

Vierailija
2/7 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti haarukalla ja lusikalla, sekä tietoisen hitaasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en syö

bmi 32

Vierailija
4/7 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön sen viis kertaa päivässä. En välttele mitään ruoka-aineita. Jos joskus haluan vaikka syödä pitsaa, syön sitä sitten.

Vierailija
5/7 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiruokainen, kasvispainotteinen ja annoskoot pieniä (n puolet tai 1/3 av normista), todella säännöllinen ruokarytmi.

Herkuttelen jäätelöllä, rakastan kakkuja, pähkinöitä ja makeaa. Pieniä määriä eikä todellakaan joka päivä.

Limuja, sidukkaa, olutta tai mehuja ei koskaan. Sipsejä kourallinen hyvin harvoin. Mättöä (esim 1/2 pizza tai fish&ships) ehkä kerran kk

Normaalipainoinen olen

Vierailija
6/7 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on "normaali syöminen"?

Vierailija
7/7 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En osaa syödä normaalisti. Herkut on niin hyviä. Elämä pyörii syömisen ympärillä koko ajan. Välillä pystyn hampaat irvessä säännöstelemään ja aikatauluttamaan max kuukauden ajan. Se tuntuu työltä ja ilottomalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä