Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö Facebookia voi enää ollenkaan selata ilman kirjautumista?

Vierailija
25.05.2023 |

En halua liittyä Facebookiin, mutta haluaisin vain katsoa parin yrityksen ajankohtaisia tietoja aukioloajoista. Nykyään kun klikkaa Facebook sivun auki, se ohjaa välittömästi kirjautumiseen. Voiko tuota mitenkään enää kiertää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele talon taakse ja kokeile sieltä

Vierailija
2/8 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin yritysten sivuilla näkyy ne aukioloajat siinä heti alussa, ja ne pystyy katsomaan, mutta aika monella ei. En tiedä, pystyykö sitä itse määrittelemään, voiko sivuja selata ilman kirjautumista?

Kannattaa alkaa firmojen miettiä, että pitäisikö olla joku muukin sivusto kuin facebook firman nettisivuina, kun se saavutettavuus alkaa olla liki nolla ilman käyttäjätunnuksia - ja facebook ei ole enää kovin suosittu media...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Mulle tulee puhelimella kirjautumispyyntö ruudun alareunaan vaan bannerina, joka häipyy kun rullaa alaspäin.

Vierailija
4/8 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän kyllä sen puolen, että Facebookia ei voi selata kirjautumatta. Koska miksi antaa kirjautumattomille samat palvelut kuin kirjautuneilla. Muutenhan kukaa ei rekisteröityisi palveluun.

Mutta (Facebook-käyttäjänä) en itsekään ymmärrä yrityksiä, joiden ainoa nettisivu on Facebook-sivu. Minusta sieltä on rasittava etsiä vaikka aukioloaikoja, hinnastoja, menua jne. Siis ihan vaikka itse olen Facebookiin kirjautuneenakin aina.

Vierailija
5/8 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitää kirjautua.

Miten nyt tarkistan onko joku julkaissut luvatta kuvia jossa minä tai lapseni näkyy esim. sukukokkareista kun aina ei kerrota tai kysytä saako julkaista ja minä en ole antanut lupaa!!

Vierailija
6/8 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Siirsin asiointini muualle. Jos asia vaivaisi enemmän laittaisin heille sähköpostia.

Vierailija
7/8 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma Twitterissä, ihmiset yritetään pakottaa hankkimaan tunnukset. Vastenmielistä.

Vierailija
8/8 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sivusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän