Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taisin tulla huijatuksi Osta&myy-palstalla...

Vierailija
05.12.2006 |

Ei kuulu pakettia ja maksu on mennyt tililtä:( Kohtalotovereita?

Mitenkähän kannattaisi menetellä? Summa ei ole suuri, mutta varsinkin näin joulunalla ei paljon naurata.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköpostilla kysellä että koskakohan paketti olis tulossa jne.

jos mitään ei kuulu vähään aikaan, niin sitten poliisille. tilinumeron avulla saadaan kyllä selville tilin omistajan tiedot

Vierailija
2/10 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle (myyjälle) kävi kerran niin, että ostaja oli maksanut torstaina. Maanantaina aamulla soitti ja huusi puhelimeen että rahat takaisin. Rahat näkyi mun tilillä vasta sinä maanantaina, enkä tietenkään oo niin idiootti että laittaisin paketin postiin ennen kun olen saanut rahat tililleni. Paketin vien yleensä postiin samana päivänä kun rahat näkyy, joskus vasta seuraavana, ja se paketin kulkukin toki vie päivän tai pari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulle (myyjälle) kävi kerran niin, että ostaja oli maksanut torstaina. Maanantaina aamulla soitti ja huusi puhelimeen että rahat takaisin. Rahat näkyi mun tilillä vasta sinä maanantaina, enkä tietenkään oo niin idiootti että laittaisin paketin postiin ennen kun olen saanut rahat tililleni. Paketin vien yleensä postiin samana päivänä kun rahat näkyy, joskus vasta seuraavana, ja se paketin kulkukin toki vie päivän tai pari.

Vierailija
4/10 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2pv menee rahojen siirtoon eri pankkien välillä, lisäksi aina ei ehdi ihan samana päivänä postittamaan, kun maksu saapuu, eli jos viikko sitten maanantaina olisit maksanut, olisi myyjä minusta ihan hyvin voinut postittaa vielä perjantaina ja silloin paketti saapuisi omaan postiisi joko eilen/tänään ja ilmoitus saapuneesta paketista tästä +1 arkipv. Pyydä myyjää laittamaan sinulle seurantanumero, millä voit varmistaa Postista missä pakettisi on.

Vierailija
5/10 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni kävi kerran niin että myin tuotteen. rahat näkyivät tililläni 2 päivän päästä kun ostaja oli maksanut. sairastuin äkillisesti ja jouduin sairaalaan 5 päiväksi eikä tuommoisen paketin lähettäminen silloin ollut tärkein juttu miehellekään kun lasten kanssa arkea pyöritti. Paketti saatiin postiin 2 viikoa kaupan sopimisesta. pistin kyllä meiliä asiakkaalle heti kuin kykenin eli reilun viikon päästä.

Pistä asiallinen meili tai tekstari ja kysy että joko paketti on matkalla.

Vierailija
6/10 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskallan. Mistä sitä tietää. mikä huumehörhö siellä on...

Jos jään ilman pakettia ja menetän rahani, pitää kai luottaa vain siihen, että paha saa aina palkkansa.

Vierailija
7/10 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos maksoit torstaina niin rahat oavt voineet näkyä myyjän tilillä eilen ja vaikka hän olisi eilen vienyt paketin postiin ei se tänään sinulla olisi kuin hyvällä tuurilla. todennäköisimmin to tai pe. Mutta voi olla että myyjällä ei ole asiaa postin lieppeille tällä viikolla vaan paketti tulee vasta ensi viikolla. kaikilla meillä postia ei ihan lähellä valitettavasti ole.

Vierailija
8/10 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet vasta torstaina maksanut niin eihän se paketti mitenkään voi sinulla olla vielä!! Vähän suhteellisuudentajua olisi hyvä...

Vierailija
9/10 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää tälläset kitkuttelijavitkuttelijat (ap:lle myyjä)

Vierailija
10/10 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit olivat todella lyhytsanaisia. Tilinumero oli heti ekassa viestissä ja nimikin piti erikseen kysyä. Ei ilmoittanut tosin, koska laittaa paketin tulemaan, sekin olisi pitänyt kysyä. viestit olivat tyyliin:

" kyllä on, tässä tilinumero jos ostat."

Eli mitäpä minä tänne tulen valittamaan, ostajahan tässäkin on tyhmä...

Ostin to myös toiselta myyjältä tavaraa, meillä oli eri pankit, ja paketti on tänään noudettavissa. Olisi ollut jo eilen, kun laittoi fiksuna ja ystävällisenä myyjänä koodin minulle.