Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan soittaneet selvännäkijälle

Vierailija
24.05.2023 |

Onko siitä ollut jotenkin apua tai nähnyt jotain mitä olet jäänyt ihmettelemään.
Mun äiti aina soitti joskus ja muistan, että se oli hyvä tietämään asioita .

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina välillä. Sellainen luottotyyppi, vastaa sähköpostitse, on napakka ja samalla osaa kannustaa. Näki mun tulevat häät, vaikka itse en todellakaan uskonut sellaisiin.

Mutta nää on sellaisia, mihin joko uskoo tai ei. Itselle ainakin tämä ihminen on nähnyt hyvin😊

Vierailija
2/24 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran soitin, mutta kun se ei ollut ennalta nähnyt mun soittavan, niin jäi siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran soitin, mutta näki vaan juoppoja, niin jätin homman siihen.

Vierailija
4/24 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, koska nuo ovat yksiä huijareita kaikki.

Onhan päivänselvää että mitään ennustajia ei ole olemassa -hyviä ihmistuntijoita kyllä. Ja kun joku luuseri sinne epätoivoisena soittaa niin aika lailla samat ongelmat heillä on. Helppoakos siinä jutustellessa on "ennustaa" itsestäänselvyyksiä.

Vierailija
5/24 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin. Vuosi sitten sanoi, että muutan kahden vuoden sisään lähemmäs luontoa. Vielä on vuosi aikaa.

Lapsia ei tule enää. Enkä oikeastaan enää haluaisikaan.

Vierailija
6/24 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useasti soittanut. Jotkut ovat tietäneet, toiset eivät. 

Toisaalta ennustukset voivat olla myös toteutumattomia mahdollisuuksia. Kaikki ei aina käy toteen.

Yhden lapsen olisin vielä voinut saada, mutta se meni, kun aika kului.

Vierailija
7/24 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on puhelinajat ilmeisesti.

Vierailija
8/24 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverit ei pahemmin selviä näe.

Vierailija
9/24 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, koen, että ennustukset eivät ole aina olleet minun käsissäni. En olisi oikeastaan voinut tehdä paljoakaan toisin.

Jos olisin ollut laihempi, niin olisin ehkä tavannut elämäni miehen aikaisemmin ja olisimme saaneet lapsen. Nyt mies jää vaille biologisia lapsia, minulla on kuitenkin lapsi.

Jos ja jos ja jos...

Vierailija
10/24 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan päivänselvää että mitään ennustajia ei ole olemassa -hyviä ihmistuntijoita kyllä. Ja kun joku luuseri sinne epätoivoisena soittaa niin aika lailla samat ongelmat heillä on. Helppoakos siinä jutustellessa on "ennustaa" itsestäänselvyyksiä.

Kannattaa etsiä ne muutama hyvä jostain. Jos on huijari miksi sinne ottaa yhteyttä edes. Osa ilmeisesti ei erota millään, siihen pitäisi jonkun antaa ohjeita.

Vierailija
11/24 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä on puhelinajat ilmeisesti.

Aina kaikki ei tapahdu. Mutta sitten tulee tilalle jotain muuta. 

Vierailija
12/24 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa etsiä ne muutama hyvä jostain. Jos on huijari miksi sinne ottaa yhteyttä edes. Osa ilmeisesti ei erota millään, siihen pitäisi jonkun antaa ohjeita.

Miten olisi tämä. 

Minulle näytetään (sanoi ennustaja), tapaat miehen, joka on varakas, tumma mieleltään ja musikaalinen. Hän arvostaa sinua kovasti. Olette joskus aikaisemmin tavanneet.

Tämä pitää paikkansa. Minä tiedän, kuka hän on.

Mutta en ole enää varma tapaammeko, tai haluanko enää tavata.

Vierailija
13/24 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi, enkä ennustajalle. Ties mitä paskaa se näkisi tulevaisuudessani. Tässä nykyisessäkin on riittämiin.

Vierailija
14/24 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ennustaja (noin 20 vuotta sitten) sanoi, että menen naimisiin miehen kanssa jolla on hartiat kuin ladon ovet. Ei oikein mahdu kulkemaan ovista. Mutta hän myös sanoi, että välttämättä me emme kohtaa, jos kerron kaikille kaiken. Mutta katsoi taas ja kyllä siltä näyttää, että kuitenkin näin tapahtuu. Hänen mielestään miehellä on maski ja mies on valkotakkinen. (Korona meni jo...)

Vierailija
15/24 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen ennustaja (noin 20 vuotta sitten) sanoi, että menen naimisiin miehen kanssa jolla on hartiat kuin ladon ovet. Ei oikein mahdu kulkemaan ovista. Mutta hän myös sanoi, että välttämättä me emme kohtaa, jos kerron kaikille kaiken. Mutta katsoi taas ja kyllä siltä näyttää, että kuitenkin näin tapahtuu. Hänen mielestään miehellä on maski ja mies on valkotakkinen. (Korona meni jo...)

Ainiin, hyvin suorasanainen ja suorapuheinen. Tämä vielä.

Vierailija
16/24 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai joillakin on jotain ennustajan lahjoja. Kuka tietää.

Vierailija
17/24 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin ennustaja näki heti minulle merkityksellisen paikan, jossa kasvaa puu. Mökki on siinä puun ympärillä. Näin on.

Vierailija
18/24 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin. Vuosi sitten sanoi, että muutan kahden vuoden sisään lähemmäs luontoa. Vielä on vuosi aikaa.

Lapsia ei tule enää. Enkä oikeastaan enää haluaisikaan.

Tämä oli ennustaja, jonka luona kävin. No, en ole ihan varma, etteikö ehkä yhdellä miehellä olisi jotain sutinaa ollut tuon ennustajan kanssa. Kai niilläkin on joku suoja, etteivät näe itseään koskevia asioita.

Vierailija
19/24 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole soittanut selvännäkijälle, en selvänäkijällekään. En muutenkaan harrasta HUU-HAA-juttuja enkä pidä niillä rahastajista. 

Vierailija
20/24 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana antaa rahaa ammattikusettajille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi