Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan pikkuveljen, kun olen 24v.

Vierailija
24.05.2023 |

Onko muita kenen vanhemmat on saaneet vauvakuumeen kun muut lapsensa on jo parikymppisiä?

Isäni on kuusikymppinen, äitipuoli on lähempänä minun ikääni kuin isän ikää.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ois sama äiti niin kehuisin, nyt en sano mitään.

Jos ikäerolla koitat brassailla niin samalla isällä ei valitettavasti saa pisteitä.

Mä tiedän naisen jonka lasten ikäero on 25 vuotta. Aika hurja ennätys,

Vierailija
22/28 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku on 27v ja hänellä on 10- ja 2-vuotiaat pikkuveljet. Eno ja enon vaimo on jo n. 5-kymppisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu. Mä sain kouluikäisenä koiran.

Vierailija
24/28 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhimman tätini ja nuorimman setäni välinen ikäero on hieman yli 20v (ja setä ei ollut ylläri, vaan ihan suunniteltu ja toivottu lapsi; sama äiti ja isä). Itselläni on 18 vuotta ikäeroa siskooni, joka jäi perheen nuorimmaiseksi (itse olen vanhin; sama äiti ja isä).

Eipä tuo kovin harvinaista ole ollut, nykyään vissiin harvinaisempaa täyssisarusten välillä, mutta sisaruspuolien ikäerohan voi olla liki 50v.

Vierailija
25/28 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto-nämä ukonrohjakkeet, jotka ovat etsineet itselleen oman tyttärensä ikäisen eläkepäivien viihdykkeen-eikö teitä tyttärinä inhota? Oksettavaa lasten hyväksikäyttöä tuo todellisuudessa on ja niljakkaiden äijien elostelua. Minne katosi se oman ikäinen vaimo ja lasten äiti? Tajusiko lopulta mikä mies on oikeasti ja lähti kun lapset sai aikuisiksi asti hoidettua? 

Siinähän hoitavat, kun muut matkustelevat ja viettävät rentoja päiviä. En kadehdi.

Vierailija
26/28 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, minun mielestäni sanat äitipuoli tai isäpuoli ovat todella outoja. Sisko- tai velipuoli on mahdollinen, mutta eihän kukaan voi olla puoliksi äiti tai isä. 

Näissä suurien ikäerojen sisaruuksissakin kyse on yleensä sisarus*puolista*. Suurempi uutinen olisi, jos kyseessä olisi sisko tai veli, siis samat vanhemmat kaikilla ja ikäeroa 25 vuotta tai jotain. 

Ap:n kohdalla onkin siis kyse

puoliveljestä.

Vierailija
27/28 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun esikoisen ja iltatähden ikäero on 24v. Itse olen 50, esikoinen 29 ja iltatähti 5 vuotias. Lastenlapseni 5 ja 8 vuotiaat.

Vierailija
28/28 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, minun mielestäni sanat äitipuoli tai isäpuoli ovat todella outoja. Sisko- tai velipuoli on mahdollinen, mutta eihän kukaan voi olla puoliksi äiti tai isä. 

Näissä suurien ikäerojen sisaruuksissakin kyse on yleensä sisarus*puolista*. Suurempi uutinen olisi, jos kyseessä olisi sisko tai veli, siis samat vanhemmat kaikilla ja ikäeroa 25 vuotta tai jotain. 

Miksi korostat sanaa puoli?

Ei kaikki kutsu sisaruksiaan puolikkaiksi? Miksi ihmeessä pitäisi?

En itse myöskään käytä adoptoidusta siskostani sanaa adoptiosisko, vaan ihan sisko se on.[/quote

Minä en voi kutsua itseäni äidiksi, koska en ole mieheni pojan oikea äiti. Pojalla on olemassa oikea äiti.  Olisi loukkaus oikeaa biologista äitiä kohtaan että minua kutsuttaisiin äidiksi. Minua ei ole kutsuttu myöskään äitipuoleksi, vaikka sitä tässä uusperheessä olen.  Miehen poikaa sanon aina nimellä ja samoin hän minua. Inhoan näitä puoli-nimityksiä. Mieheni poika sanoo minun ja mieheni yhteisiä lapsia siskoiksi ja veljiksi. Eräs äitipuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi