Marinin hallitukselle 7,9 prosentin palkankorotus takautuvasti
Marin ja kumppanit saavat korotukset takautuvasti, rahaa on.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6653383e-5d69-4be8-93cc-a29e9094f…
Kommentit (49)
"Iltalehden linja
Iltalehti on poliittisesti sitoutumaton ja eri intressiryhmistä riippumaton iltapäivälehti ja verkkopalvelu.
Sisältöä ohjaa totuudellisuus sekä pyrkimys kiinnostavuuden, läheisyyden, merkityksellisyyden ja nopeuden vaalimiseen."
Buahahaa!
Rahalla kaikki elävät. Ilman sitä ei kukaan pärjää. Kun kerran itse voi päättää oman palkkatasonsa, niin tuppaahan se nousemaan...
Vierailija kirjoitti:
Rahalla kaikki elävät. Ilman sitä ei kukaan pärjää. Kun kerran itse voi päättää oman palkkatasonsa, niin tuppaahan se nousemaan...
Sinkkuelämä vaatii paalua, kun pitää päästä radalle
Vierailija kirjoitti:
Totta, meiltä vain puuttuu että laina siirtyisi sukupolvelta toiselle kuten Ruotsissa. Samantien muutama miltsi tai miksei suoraan miljardi velkaa ja lapset tai lapsen lapset sitten joskus maksaisivat. Tulisi kerralla elintaso kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ap viitti jatkuvasti trollata valeuutista! Jokainen lukutaitoinen ymmärtää uutisista, että palkkiokorotus koski kaikkia kansanedustajia, n 500 e/ naama/kk. Korotukset tulevat voimaan 1.4.2023 lähtien.
Ja päätöksen teki palkkiolautakunta, jonka ovat asettaneet vuosille 21-24 eduskunnan puhemiehistö, eli Orpo, Eerola ja Filatov.
Vähälahjaisimpiin tämä IL:n klikkiotsikko näyttää kyllä uppoavan kuin kuuma veitsi voihin.
Persu ja Kokkarit?
Kokkari, persu ja demari.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä takautuvasti maksaminen on? Tavallinen palkansaaja saa korotukset usein porrastetusti vasta tulevaisuudessa, usein viimeiset vasta 2 vuoden kuluttua siitä palkankorotuksesta. Sanna kuittaatuosta sitten karkeasti ottaen 50 000€, jos tuo maksetaan koko kaudelta. Ketä siellä palkkiotoimikunnassa oikein on? Miljoonia pistetään haisemaan näiden vähävaraisten hoivaamiseen.
Palkkiotoimikunta koostuu entisistä kansanedustajista (lue: oman edun ajajista), ovat aikanaan saaneet itse korotusautomaatilla omansa, nyt jatkavat samaa korotusautomaattiperinnettä "kaverille kans" tyyliin
Vierailija kirjoitti:
Ovat ansainneet kovasta työstä ja onnistumisesta Suomen pelastamisessa.
Norjan Valtion velka on 29,0 % bruttokansantuotteesta ja sen rahayksikkö on kruunu (NOK), joka jakaantuu sataan äyriin.
Suomen luku on 78%.
Hyvä Sanna !
Pieniähän nuo korotukset ovat johonkin Elon Muskin varallisuuteen verrattuna.