Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Myyntiloukussa

Vierailija
24.05.2023 |

https://yle.fi/a/74-20031283

Noniin tässä nähdään näitä sankaritarinoita, ottakaamme opiksi jokainen. Älkää ostako toista asuntoa jos edellinen on vielä myymättä!!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ostajissa vika ku talo ei kelpaa. Onneksi siinä yhtälössä kärsii vain myyjä (joka ei kykene vilkaisemaan peiliin).

Vierailija
22/27 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirmu iso talo, rajoittaa kokonsa takia ostajaehdokkaita. Suuret perheet ei ehkä tuolle sijainnille lämpene. Hankala paikka, ei auta kuin roima hinnanlasku.

Ja tosi sokkeloinen pohjaratkaisu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavan kokoinen toi Jyväskylän talo 240/380m2 ei siinä auta vaikka kakkosasuntoon saisi vuokralaisen. Pohjapiirustuksen mukaan kellarissa on uima-allas, ei kuvia.

Kylppäri rempattu, kaikki muu retuperällä.

Kaukolämpö on kallista nykyään se ei oo mikään halpa lämmitysmuoto enää.

Vierailija
24/27 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärsinkö mä nyt oikein? Ostettiin uusi pirtti koska mies ei jaksanut olla kerrostalossa ja sitten lainataan mieheltä rahaa sähkölaskuun? Toivottavasti en ymmärtänyt oikein. Tai sitten tulee kikkelille vähän kilohintaa.

Vierailija
25/27 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ymmärsinkö mä nyt oikein? Ostettiin uusi pirtti koska mies ei jaksanut olla kerrostalossa ja sitten lainataan mieheltä rahaa sähkölaskuun? Toivottavasti en ymmärtänyt oikein. Tai sitten tulee kikkelille vähän kilohintaa.

Minusta tää oli kanssa outoa. Eikö uutta kotia ostettu yhdessä?

Vierailija
26/27 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
27/27 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä vuokraisi omakotitaloa, koska sen lämmitys maksaa ja niissä on kalliit vuokrat. Me maksetaan kerrostalokolmiosta 600 ja lämmitys kuuluu vuokraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi