Olen saanut uuden elämän
Tuntuu hyvältä, toivoisin tätä kaikille. Sairastuin vakavasti, mutta olen siitä onnellinen, että jokin napsahti päässäni (kuvaannollisesti) ja onnistuin kääntämään sairastumisen voitoksi.
Osaan nyt arvostaa todella pieniä asioita ja olen jossain onnellisuuskuplassa suurimman osan ajasta. Tulevaisuudesta en tiedä, mutta ei tiedä kukaan muukaan. Tärkeintä on nauttia elämästä nyt ja etenkin huomata olla kiitollinen!
Parhaillaan olen kiitollinen kesän tuoksuista, väreistä, lämmöstä. Siitä että aamulla herätessä linnut laulaa ja olo on energinen. Saan syödä herkullisia asioita ja luksuksena suon itselleni tuoremehua aamupalalla.
Oikeen aurinkoista kesää sinulle!
Kommentit (4)
Kuulostan varmaan vanhemmalta ihmiseltä. Ei se haittaa. Olen kuitenkin kolmekymppinen ja ajattelin, että loppuelämäni pyrin muistamaan tämän taitekohdan. Haluan elää niin, että voin kuollessa ajatella, että onneksi ehdin kokea elämän. Ihmisen elämä on lopulta niin lyhyt ja turha.
Olen joskus kärsinyt masennuksesta ja toivoin, että siihen löytyisi jokin nopea helpotus. Koska on se paha, että elämänilo ja -halu sammuu. Nyt toivoisin voivani sanoa siihen taikakeinon, mutta en taida sellaista tietää. Ehkä elämäntapamuutos on ainoa keinoa siitä päästä yli, on se sitten mitä tahansa. Enemmän luontoyhteyttä ainakin, voi kun olisi masentuneille kursseja jossa oltaisiin porukassa luonnossa ja puuhailtaisiin kivoja ja tärkeitä juttuja. Monesti kun masentuneet kärsivät yksinäisyydestä.
Ap
Hyvää valoa tässä ketjussa. Tulkoon valoa ja havainto auringostakin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää valoa tässä ketjussa. Tulkoon valoa ja havainto auringostakin.
Kiitos, minä täällä yksinään juttelen kesäillassa. Tulin juuri lempeistä löylyistä.
Jospa jollekulle tarttuu hyppysellinen hyvää oloa tekstieni kautta, sitä toivon.
Ap
Tänään laitoin uusia herneenversoja ruukkuun kasvamaan. Edelliset on kohta syöty. Kävin kävelyllä metsäpolulla sateen jälkeen, voitteko kuvitella sen tuoksun. Lasten tultua koulusta satoi vielä vettä ja kehotin heitä juoksemaan vesisateessa, ihana oli kuulla sitä iloista kirkumista kun luvan kanssa sai kastella vaatteensa ja kenkänsä. Ukkonen jyrisi välillä, toivoin näkeväni salamoita, mutta ehkä ensi kerralla sitten.
Ap