Laitoin jätettävää hoitoainetta.. Mikä meni pieleen?
Laitoin ohjeiden mukaisesti pyyhekuiviin hiuksiin reiluhkon määrän jätettävää hoitoainetta. Ikuisuuden kuivuttuaan hiukset olivat yhteen liimautuneet ja karheat. Ei todellakaan hoidetut, vaan siis karheammat, kuin jos en olisi laittanut hoitoainetta.
Onko mahdollista, että tein jotain väärin, vai onkohan vika hoitoaineessa? Kyseessä Kevin Murphyn Smooth again-hoitoaine.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Laitoitko liikaa ainetta? Pieni määrä yleensä imeytyy kunnolla. Tulos ei muuten näy välttämättä heti yhden kerran jälkeen. Voi tarvita pitemmän säännöllisen käytön. Itse oon käyttänyt hiuksiin jätettävä suihketta jo vuosia.
Sitä mietin itsekin, laitoinko liikaa. Täytyy kokeilla ensi kerran pienemmällä määrällä.
Ap
Mikähän on sun pyyhekuiva? Ja onko tuo sellainen tuote joka vaatii föömausta?
Laita pyyhekuiviin hiuksiin, kampaa tangle teazerilla ja anna kuivua tai föönaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on sun pyyhekuiva? Ja onko tuo sellainen tuote joka vaatii föömausta?
Suihkun jälkeen puristeltu hiukset pyyhkeellä kuivaksi. Ei mainittu ainakaan, että vaatisi föönauksen.
Tuota kampaamista kokeilen seuraavan kerran myös.
Ap
:D Jos sitä oli liikaa tai aine on huonolaatuista? Hiusten harjaaminen kuivauksen jälkeen.
Sinun olisi pitänyt jättää hoitoaine. Kaupan hyllylle.
Vierailija kirjoitti:
Sinun olisi pitänyt jättää hoitoaine. Kaupan hyllylle.
No niin olisi. Oli kalliskin.
Ap
Hoitoainetta ei tarvitse hieroa pyyhekuiviin hiuksiin kuin puolikas pumppaus.
Laitoitko liikaa ainetta? Pieni määrä yleensä imeytyy kunnolla. Tulos ei muuten näy välttämättä heti yhden kerran jälkeen. Voi tarvita pitemmän säännöllisen käytön. Itse oon käyttänyt hiuksiin jätettävä suihketta jo vuosia.