Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on pakastimessa paljon punaviinimarjoja ja nyt ,

Vierailija
23.05.2023 |

mietin, että voisiko niistä tehdä mehua jollain konstilla ilman mehumaijaa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin torista, halvin maija täällä maksoi 10 €.

Miten tämä vastaa ap:n kysymykseen? Itse en ainakaan haluaisi lisää turhaa tavaraa keittiön kaappeihin vaikka saisin ilmaiseksi.

Tää on keskustelupalsta ja täällä keskustellaan aiheesta, joka on mehun teko. Jos sulle ei tärppää kommentti, hyppää yli äläkä aloita jankkausta ja haasta riitaa.

Aihe oli mehun teko ilman maijaa. Älä jankkaa aiheen vierestä,

Ja sä haastat riitaa, etkä pysy aiheessa, onko sulla kaikki hyvin?

Riidellään sitten kerran väkisin haluat. Luulisi kyllä että paremmat matsit saisi aikaiseksi jostain muusta kuin mehumaijasta.

Kuten aina isomman porukan keskusteluissa aihe polveilee ja kommenttini oli tarkoitettu kaikille ei vain ap:lle. Syksy tulee taas väistämättä ja jos haluaa tehdä höyrymehua helpomman kautta, kannattaa hankkia maija. Nyt voi siis varautua jo syksyn mehuntekoon. Kommenttini oli siis ihan aiheellinen.

Tää matsi ei olisi edes alkanut, ellet olisi halunnut haastaa riitaa. Minä en riitele vaan kerron ajatuksiani ja perustelen ne myös.

Toki sinun piti jankata viiden viestin verran ja ryhtyä haukkumaan toista keskustelijaa ennen kuin kerroit tämän perustelusi. Minä vain ihmettelin miten viestisi liittyi aiheeseen, nyt vasta edes yritit vastata.

Mun mielestä keskustelun perustat on ihan julkista tietoa, en ole aiemmin joutunut kertomaan niitä kenelekään. Ymmärrän myös sen, että joillakin on tarve kampittaa muita keskusteluun osallistuvia. Keskustelen mielelläni, siksihän täällä olen. Aihe on useinmiten samantekevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla