Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko leikkineet sidontaleikkejä ja jos olette niin mitä muita leluja teillä on tuolloin käytössä?

Vierailija
23.05.2023 |

Olen haaveillut että mieheni yllättäisi kiinnittämällä minut esim. tuoliin, pöytään tai sänkyyn jonka jälkeen pitäisi minua seksilelunaan.

Nyt vihdoin lämpeni idealle kun sai valita minulle "seksihepeneet", jotka lupasin laittaa päälleni. Yllätystä tästä ei kyllä tule, mutta pääsempähän kokeilemaan miltä tuo tuntuu.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen skkupistosaha mihin on kiinnitetty isoin dragon dildo ja Jari nauttii ja kiljuu kuin pikkulapsi.

Vierailija
22/54 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa ollaan kokeiltu mutta ei ole meidän juttu. Pidämme kummatkin henkisestä alistamisesta. Siis siitä että toinen saa määrätä ja käskee. Pidämme muutama kertaa vuodessa viikonloppuja joissa toinen määrää kaikesta ja toisen on toteltava. Ei ole viellä lähtenyt lapasesta. Seksiä harrastamme vain keskenämme. Käski valitsee miten toinen on pukeutunut. Viime kesänä vaimoni kiusasi minua pitkin päivää ja olin pukeutunut gollagehousuihin. Muut kyllä huomasivat seisokkinija tuijottivat sitä. Vaimoni oli aivan kuumana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena se sitominen on kiihoittava ,mutta pidemmän päälle kyllä se käytännön kannalta on että kyllä minusta naisena on enemmän miehelle että en ole sidottuna.

Kiemurtelen ja muutenkin otan vastaan mitä saan.

Vierailija
24/54 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatuksena se sitominen on kiihoittava ,mutta pidemmän päälle kyllä se käytännön kannalta on että kyllä minusta naisena on enemmän miehelle että en ole sidottuna.

Minusta taas on ihana kiemurrella miehelle, kun on vähän sidottuna. Esim on ihan kiva ratsastaa kädet selän taakse kiinnitettynä 😉

Vierailija
25/54 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa ollaan kokeiltu mutta ei ole meidän juttu. Pidämme kummatkin henkisestä alistamisesta. Siis siitä että toinen saa määrätä ja käskee. Pidämme muutama kertaa vuodessa viikonloppuja joissa toinen määrää kaikesta ja toisen on toteltava. Ei ole viellä lähtenyt lapasesta. Seksiä harrastamme vain keskenämme. Käski valitsee miten toinen on pukeutunut. Viime kesänä vaimoni kiusasi minua pitkin päivää ja olin pukeutunut gollagehousuihin. Muut kyllä huomasivat seisokkinija tuijottivat sitä. Vaimoni oli aivan kuumana.

Gollage

Vierailija
26/54 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas on ihana kiemurrella miehelle, kun on vähän sidottuna. Esim on ihan kiva ratsastaa kädet selän taakse kiinnitettynä 😉

Vaimollani on ollut Lapin matkoillaan käsiraudat mukana. Vaimoni sai ystävättäriltään lahjaksi cowgirl-hatun. Olenkin pohtinut, missä asennoissa seksiä voi käsiraudoissa harrastaa. Käsiraudat ei ole minun juttuni.

Vierailija
27/54 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sessiot ca. kerran kuussa ja sidottuna ja alistettuna on allekirjoittanut eli mies. Lelujen käyttö on silloin hieman vähempää, mutta ns. face-dildo on silloin aina vakkarinäytössä. Se on siis nahkahihnalla pään takaa kiinnitettävä kapine, jonka pää on suupallo. Tyttis ratsastaa sitten kasvoilla, ja on tosi kiduttavaa olla siellä niin lähellä mutta niin kaukana silloin 😆.

Sitten hän tietysti laittaa mut kuriin ja nuhteeseen strap-onilla. Se on parasta kun jalat on sidottu erilleen ja ylös niin etten pääse yhtään mihinkään kun hän nai. Ja sitten käsiraudoissa kytkettynä kylppärin lattialla joudun kiltisti ottamaan pissit kasvoille ja suuhun, ja sitten odotan kiltisti hänen jaloissaan kun hän peseytyy ensin.

Nää ei liene ihan kaikkien juttuja, mutta meillä piristävät kummasti yhteistä eloa.

Vierailija
28/54 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen vielä; unohtui tietysti se tavallisin juttu, eli totta kai mut aina sidotaan seisomaan (löytyy juttuja johon on helppo kiinnittää) ja sitten saan piiskaa. Niitä on kaksi: ratsupiiska ja 7-siimainen piiska. Niillä saa tyttis takapuolen äkkiä punaiseksi😆

Vierailija
29/54 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran minut on ihanasti sidottu ja haluaisin kyllä kokea tuota useammin.

Vierailija
30/54 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukana aina tappi/ kuulat ja piiska  välillä steariini tai jäisiä mansikoita ;) sidontaa on kivaa kun nainen ei pysty liikkuu ja hän nauttii kovasti 

Vierailija
31/54 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On leikitty ja nyt mökillä varsinkin, kun on kunnollinen "kalteri" päätyinen sänky. Ihana olla kiinnitettynä käsistä sängynpäätyyn ja olla ottavana osapuolena kaikelle 😊

Vierailija
32/54 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan voisi kertoa tapauksen, jossa minua, kolmekymppistä nuorta miestä, kymmenisen vuotta vanhempi herrasmies pyysi assistentikseen. Miestä kiinnosti ja kiihotti ajatus seksuaalisesta kidutuksesta, jollaisen hän halusi käsittelyn kohteena, uhrina kokea. Millaisia olisivat ne kauhun tunteet, kun on avuttomana ja alastomana, sukuelimet paljaina kuin tarjottimella toisen miehen mitä mielikuvituksellisemmalle kidutukselle. Että herkät, suojattomat elimet, jotka tuottavat miehelle mitä suurimman nautinnon, olisivat alttiit mille tahansa, mikä tuottaa mitä kauheimman kuviteltavissa olevan kivun. - Suostuisitko sellaiseen kokeiluun, hän kysyi.

Vierailija
33/54 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiska, vibra ja dildoja on mukana sidontaleikeissä.

Vierailija
34/54 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On leikitty,niin leluilla kun oikealla vierailla miehillä.

Löysimme sidonnan panokeinuun myötä.

Pano keinua kokeilimme miehen kans heti kun saimme hankittua. Mieheni keksi että lisäisimme siihen sidonta efektin.

Ensin ranteet ja jalat.

Kädet sai hyvin kiinni mutta jalat olivat pikkuisen ongelma ,mutta lopulta keksimme miten minut sai kivasti kiinnitetty levälleen.

Luoja miten kiihoittavaa oli olla sidottuna ja mieheni nuoli mulle orkun ja jatkoi yli siitä.

Kiemurteli ja kirosin ja ääntä tuli.

Ja se ääni oli pikkaisen ongelma,siihen asti että sain suu pallon suuhuni.

Se eka kerta kun saimme kaksi nuorta miestä houkuteltua ravintolasta mukaamme vuokra mökkiin.

Oli se niin kiihkeää . Oli hymyilyttävää nähdä nuorten miesten ilmeet kun mut istutettiin leijuu.

Ei päässyt helpolla skruittasin eka kerran ja upeasti.

Luin kirjoituksesi ja tulipa paljon hyviä muistoja mieleen.

Meilläkin kotona leikittiin keinusta ,sain kokea ensimmäisen kerran sellaisen alistuksen tunteen kun oli leluja mukana .

Sain sellaisen tyydytyksen että vapisin pitkään.

Sotkin lattian ja maton.

Siitä oli seuraava vaihe että ottaisimme vieraan miehen kiusaamaan minua kun olisin sidottuna keinuu .

Se hetki tuli,vapisin jo kirjoituksesta kun minut laitettii keinuun.

Olin jalat levällään ja minua vaan katseltii .

Kuviakin haluttiin mutten suostunut.

Mieheni kuitenkin jossain tilanteessa oli ottanut videota. Ensin suutuin mutta kun katsoin itseäni videolla ,en pystynyt tunnistamaan itseäni, olin niin kiimainen.

Ei jäänyt yhteen kertaan se sitominen.

Jäin pikkuisen koukkuun.

Vierailija
35/54 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitään harvakseltaan ja silloin käytössä nuo kuuluisat "seksi hepeneet", suupallo, kaulapanta, dildot, vibrat ja tietty käsi- ja nilkkakahleet. Itselleni ahdistavia nuo suupallo ja kaulapanta, mutta suostun kun näitä käytetään kerran / pari kuussa.

Vierailija
36/54 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pano keinust,ei ole niin helppo kun äkkiseltään ajattelee.

Monet erilaiset pehmustetut siteet piti tehdä ja minut ,nainen piti sitoa useammasta kohdasta kiinni keinuun etten tippunut ja jäänyt roikkumaan siteistä herkkänä hetkenä.

Paikka piti katsoa huolella ja matot poistaa alta eteenkin vuokra mökissä,eteenkin jos oli vierailevia tähtiä.

Eikä miehet olleet ainoat vierailevat ,naiset osasivat olla erittäin tietoisia nautinnosta.

Olin usein rätti väsynyt naisen käsittelystä,ja naiset olivat yleensä säälimättömiä ainakin mun pillua kohtaan . Sain kokea mitä on saada kunnon käsittely naiselta. Ei auttanut kiroilu ei huuto .

Vierailija
37/54 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin sidotaan. Vaimon tulee asettua piiskattavaksi muutenkin silloin kun haluan.

Vierailija
38/54 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vihdoin "kaverin" jonka kanssa meinataan sidontaleikkejä kokeilla. Aikamoinen setti on jo tilattuna aiheeseen liittyvää välineistöä. Olen aina halunnut kokeilla sitomisleikkejä, mutta ei ole vainnlöytynyt partneria leikkiin.

Vierailija
39/54 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään muuta kuin piiska ja jos se leluksi lasketaan niin pissa.

Vierailija
40/54 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin vihdoin "kaverin" jonka kanssa meinataan sidontaleikkejä kokeilla. Aikamoinen setti on jo tilattuna aiheeseen liittyvää välineistöä. Olen aina halunnut kokeilla sitomisleikkejä, mutta ei ole vainnlöytynyt partneria leikkiin.

No nyt on "leikitty" ja oli sen verran kivaa että on jo sovittuna useampi kerta uudelleen 😊