Marimekon vaattett, lempparit ja inhokit - vai käytättekö ollenkaan?
Itse en ole ikinä vaan päätynyt marimekkoa käyttämään tai ostamaan. Mitä suosittelisitte työkäyttöön? voi olla mekko, hame, paita ym mitö vaan? Mitkä marimekon vaatteet on teidän suosikkeja, tai mitä olette eniten käyttäneet? Jos ette siedä marimekkoa, miksi?
Kommentit (13)
Muista ei kokemusta kuin trikoopaidoista ja tunikoista. Tunikasta mikä nyt on tykkään: ohuempaa kangasta kuin Nansolla (tosin sielläkin monenlaista mareriaalisekoitusta), tyylikäs hillitty pieni printti. Eli pykälän tyylikkäämpi kuin Nanson monet leiskuvammat kuosit, muutenhan noissa on sukulaisuutta printtien käytössä.
Ostan vaatteeni (vähän) käytettynä. Uusin Marimekkoihin ei olisikaan varaa.
En ole koskaan ostanut.
Kalliita, en pidä kuoseista.
Enkä ylipäätään pidä asioista jotka tunnistaa joksikin tietyksi.
Mutta erityisesti kuosit on rumia.
Jotenkin tosi tanttamasisia ja laatikonmallisia tarhatätivaatteita. Siis nämä uudet "nuorekkaammatkin". Marimekko on joko beigeä ja vaaleansinistä seinäruusukamaa, tai vaihtoehtoisesti räikeää tarhatätityyliä. Sopii ylipainoisille tosin, todella suuren mitoituksen ja väljien linjojen myötä, mutta valitettavasti ei ole edukseen kenellekkään.
Merkin vaatteita en ole koskaan ostanut. Kylpytakkia, pyyhkeitä ja pöytäliinoja vain.
Ne pitkähihaiset raitapaidat on kivoja. Mulla on pari äitini vanhaa paitaa. Tekisi mieli hankkia uusi mutta 75e trikoopaidasta vähän mietityttää onko enää hintansa arvoinen.
En ole koskaan ostanut. Ovat kyllä suunniteltu Suomessa, mutta ilmeisesti eivät kuitenkaan ole suomalaisia, joten se siitä.
Ilma-paidat ovat hyviä. Musta-valko-raidallinen paras!
Nuorena käytin T-paitoja, ja oli mulla yksi mekkokin.
Boikotoin niiden sateenkaarifanituksen takia.
Tämmönen keski-ikäinen täti-ihminen ei tykkää mistään friikkeilystä.
Ei mulla ole niiden vaatteita
En halua sellaisia
Astioita on
Jotenkin miellän ne vahvasti nuorten tai opettajien/lastenhoitajien vaatteiksi niin ei tuu ite hommattua.. eikä oikein ole mun tyylisiä.
Astiat on kivoja kyllä.
En käytä. Rumia, muodottomia ja ylihintaisia. En ole koskaan tykännyt.
Jokapoika paita on kiva ja hyvä.