Toni Nieminen löysi nyt viimein oikean naisen
Eli Janet Kulmalan. Janettia ei haittaa vaikka Toni oli hetken tinderissä vaan otti avosylin takaisin.
Kommentit (18)
Tonille ei taida oikeaa"naista"löytyäkkään 😎
Tonikin on tullut vanhaksi ja rakastuu enää kahdesti päivässä.
Eks tää äijä ole jo eläkkeellä tai jotain. Ketä kiinnostaa.
Jos Toni Nieminen saa naista, niin miten minä en sitten muka saa? Missä kaikki oikeudenmukaisuus?
Mä en näissä Tonin suhteissa ole pysynyt oikein mukana. Siis monesko kumppani tämä Janetti on se viimeisimmän avioliiton jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Mä en näissä Tonin suhteissa ole pysynyt oikein mukana. Siis monesko kumppani tämä Janetti on se viimeisimmän avioliiton jälkeen?
Älä välitä ei toni itsekkään pysy aina mukana suhteissaan.
Vierailija kirjoitti:
Sä et ole olympiavoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Jos Toni Nieminen saa naista, niin miten minä en sitten muka saa? Missä kaikki oikeudenmukaisuus?
Sä et ole olympiavoittaja.
Ties monennenko kerran on lööpit hehkuttaneet samaa.
Rakastuminen on ikuista. Ihan joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et ole olympiavoittaja.[/quote
Onkohan touhutippa munan päässä?
T.nainen
Monenko akan kanssa tuo pelle on ollut viime vuosina. Ihmetyttää nuo akat kun alkavat tuollaisen kanssa millekään, eivät mitään terävimpiä kyniä nekään.
Vierailija kirjoitti:
Monenko akan kanssa tuo pelle on ollut viime vuosina. Ihmetyttää nuo akat kun alkavat tuollaisen kanssa millekään, eivät mitään terävimpiä kyniä nekään.
Tämä viimeisin on hauska. Joku veroasiantuntija ja personal trainer. Ei haittaa vaikka Toni heiluu Tinderissä.
Nieminen liikkuu kyllä aika laajalla alueella.
Esim. Jos hän tänään rakastuu hyvinkäällä ja jää sinne Aunen kanssa elämään sen 6kk ja rakkaus on ikuista taas. Yhtäkkiä Nieminen saattaa olla 7kk jälkeen sodankylässä Sinikan luona ja nyt on taas rakkaus ikuista. Toi on sellanen matkamies kenellä on vähän joka kaupungissa jälkikasvua ja entisiä vaimoja.
Toi jätkä on niin paljon lehdissä näistä asioista, ja noi tulevat kumppanit kyllä on lukenut ne uutiset Tonin seikkailuista ja tietää varmasti kaiken, niin silti ne lähtee sen matkaan ja päätyy lehtien kansiin otsikoiden kera.
Se on nyt oikea. Usko pois. Aki ja Rita löysivät taas oikean asuinpaikan, vihdoin oikeasta paikasta. Meren rannalta.
ai taas löytyi se oikea?
Yksi noloimmista tyypeistä.