Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin psykiatrille, että juon koska pakenen arkea (henkistä väkivaltaa) ja sain alkoholismidiagnoosin

Vierailija
22.05.2023 |

Tartuin pulloon pari vuotta sitten. Totesin sen heti toimivaksi keinoksi paeta nykytilannetta, jossa kohtaan päivittäin henkistä väkivaltaa. Mies joi ennen minun omaan pulloon tarttumista joka viikonloppu, ja omaksuin ensin viikonloppujuomisen ja sitten juomiseni alkoi venyä arkeen.

AUDIT-testistä sain 20/40 pistettä, ja tuloksen sekä kertomani perusteella psykiatri kirjoitti minulle OmaKannassakin näkyvän alkoholismidiagnoosin: F10.29 Tarkemmin määrittämätön alkoholin aiheuttama riippuvuusoireyhtymä.

Tärkeintä olisi nyt päästä pois tilanteesta, mutta ennen kaikkea juuri nyt mielen päällä on se, miten diagnoosi haittaa työnhakua - vai haittaako mitenkään. Olen oikeasti työkyvytön työtön työnhakija.

Kiitos, jos joku tietää.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet oikeasti TYÖKYVYTÖN työtön työnhakija, niin mitä väliä sillä on?

Jos olisit työkykyinen työnhakija niin sillä olisi väliä. Rikkaat hoidattaa itsensä yksityisillä lääkäreillä ja välttää näin diagnoosien aiheuttamat haitat. Työkykyisillä vanhat paikkansapitämättömät diagnoosit olisi saatava poistettua, ei vain saa.

Vierailija
22/22 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos olet oikeasti TYÖKYVYTÖN työtön työnhakija, niin mitä väliä sillä on?

Jos olisit työkykyinen työnhakija niin sillä olisi väliä. Rikkaat hoidattaa itsensä yksityisillä lääkäreillä ja välttää näin diagnoosien aiheuttamat haitat. Työkykyisillä vanhat paikkansapitämättömät diagnoosit olisi saatava poistettua, ei vain saa.

Ei kenenkään teeveystietoja saa kukaan työnantaja haltuunsa, on sitten ollut yksityisellä, tai julkisella hoidossa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi