Moka vai mahdollisuus: Kaijo Koon lämppärinä elokuun Stadionkeikalla Käärijä!
Siis mitä vaddua, Käärijä ja Kaija Koo ne yhteen soppii, not?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihan "pakon sanelema juttu", koska Käärijä halutaan kaikkialle, mutta kesä on jo buukattu täyteen tapahtumia. Pitää siis ottaa käyttöön kaikki keinot, jotta saadaan vielä jokunen ekstrakeikka tehtyä.
Eli kenet kuningatar Kaija on potkinut ulos lämppärihommista jotta saatiin maksimaalisen kiinnostuksen omaava Käärijä tilalle? Kiinnostaisi tietää.
Varmaan Erika Vikman tai joku muu Vain Elämää tähti, jonka kiinnostavuus on laskenut samaan tahtiin kuin lumi suli.
Vierailija kirjoitti:
Stadion konsertin lämppäri on hyvää harjoitusta. Käärijän katalogilla ei vielä maailmankiertuetta tehdä. Tarvitaan lisää biisejä ja iso bändi joka rokkaa.
Et ole näköjään sisäistänyt häntä artistina. Ei ole mikään stadionrokkari isolla bändillä. Just tommoset 300-3000 hengen yleisöt toimii kybällä.
Onko näillä sama kuulijakunta? En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stadion konsertin lämppäri on hyvää harjoitusta. Käärijän katalogilla ei vielä maailmankiertuetta tehdä. Tarvitaan lisää biisejä ja iso bändi joka rokkaa.
Et ole näköjään sisäistänyt häntä artistina. Ei ole mikään stadionrokkari isolla bändillä. Just tommoset 300-3000 hengen yleisöt toimii kybällä.
Kyse on siitä mitä halutaan ja mihin rahkeet voisi riittää. Nykyisellään varmaan klubikeikat ja keskisuuret areenat toimii parhaiten.
Mitä v......mä just luin??? Äijä kyllä pirstoo imagoaan kiihtyvällä tahdilla, Aktiapankin mannekiini, Kaija Koon lämppäri....
Mitä vielä? Dannyn uusi kesätyöntekijä? 🤣
Käärijä tarvitsee nyt ammatti-managerin, joka ottaisi ohjat käteen. Nyt pitäisi rakentaa omaa brändiä eikä lähteä mukaan kaikkeen mahdolliseen Aktia ja Kaija Koo humppaan. Kysyntää olisi ympäri maailmaa. Jäitä hattuun Jere!
Vierailija kirjoitti:
Mitä v......mä just luin??? Äijä kyllä pirstoo imagoaan kiihtyvällä tahdilla, Aktiapankin mannekiini, Kaija Koon lämppäri....
Tätä mä vähän pelkäsinkin, kun suosio räjähti käsiin, ettei nostetta osata hyödyntää suunnitelmallisesti vaan aletaan puuhastella siellä täällä. Varmaan managerinakin joku kaveri tai perheenjäsen, eikä joku rautainen osaaja (vai löytyykö tällaisia edes Suomesta?).
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihan "pakon sanelema juttu", koska Käärijä halutaan kaikkialle, mutta kesä on jo buukattu täyteen tapahtumia. Pitää siis ottaa käyttöön kaikki keinot, jotta saadaan vielä jokunen ekstrakeikka tehtyä.
Käärijä juuri kertoi tvssä että on jo 40 keikkaa sovittu kesälle eikä enempää edes jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Käärijä tarvitsee nopeat massit joilla rakentaa jotain isompaa? Frank Zappalta opin sen, että ihmiset ovat kalliita, jos haluaa tehdä musiikkia halvalla täytyy käyttää koneita. Yksi mies ja DJ lavalla ei välttämättä riitä 2-3 tunnin keikkaan, ellei kyse ole puhtaasti elektronisesta tanssimusiikista.
Vierailija kirjoitti:
1. Eiköhän tuo keikka ole sovittu ajat sitten
2. Käärijällä ei ole vielä materiaalia täyspitkään keikkaan
Kyllä sillä on biisejä ihan omaan keikkaan.
Vierailija kirjoitti:
2. Käärijällä ei ole vielä materiaalia täyspitkään keikkaan
Justhan se veti jäähallilla koko pitkän oman keikan?
Käärijä & Kaija Koo = KKK. Tällainen valkoisen ylivallan haikailu tulee kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Käärijällä ei ole vielä materiaalia täyspitkään keikkaanJusthan se veti jäähallilla koko pitkän oman keikan?
Tunnin keikka, missä osa kappaleista kahteen kertaan, ei ole täyspitkä keikka.
Kaija Koo vois lämpätä Käärijää. Oiskohan tää sovittu jo kauan sitten ennen viisuhuumailua.
Jaa. Ite oon tykännyt Kaija Koosta ihan nuoresta saakka.
Tykkään myös Kääriästä. Olen 47v .
Joten , ei voida yleistää .
Monet tykkää laajasta musiikkiskaalasta,eikä vaan jostain tietystä.
En näe mitään pahaa siinä että cv listaan tulee stadionikeikkoja oli ne sitten millaisia tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on ihan Käärijän näköinen muuvi, siis ihan kaikella hyvällä. Hänessä on moniulotteisuutta, energiaa ja huumoria ja pilkesilmäisyyttä tehdä keikka vaikka sitten Kaijan lämppärinä. Voi olla ihan tulikuumakin veto. En siis lyttäisi tätä, vaikken itse Kaijasta tykkääkään eikä tämä olisi itselle tullut ihan ekana mieleen. Iiiihana hottis Käärijä!
Stadion konsertin lämppäri on hyvää harjoitusta. Käärijän katalogilla ei vielä maailmankiertuetta tehdä. Tarvitaan lisää biisejä ja iso bändi joka rokkaa. Jos suomenkielisellä musiikillaan halutaan valloittaa maailma niin tarvitaan todella hyvä live bändi ja rutkasti energia.