Mitä turvaa irakilaiset vielä hakevat Suomesta, kun ainoa uhka siellä näyttää olevan urheiluautolla kolarointi.
Eikö heidän jotka eivät työskentele olisi parempi jo palata kotiin? Elämä on ihan normaalia ollut siellä jo vaikka kuinka pitkään. Ukrainalaiset tarvitsevat nyt kaiken avun mitä Suomi voi antaa.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/5fde544d-5e08-43fe-bacf-dd1bc47c…
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Lähi-itäl äiset ja ne ge rit v itt uun Suomesta.
Ukrainalaisia pitää auttaa.
Oma kokemus arabeista, että ovat hyvin laiskaa porukkaa ja osaavat hyväksikäyttää Suomen sosiaaliturvaa häikäilemättömästi.
Lisäksi itse ahdistun näiden miesten intensiivistä katseista mitä luovat rintoihini, takapuoleeni jatkuvasti esimerkiksi kaupoissa, missä normaalisti saanut käydä rauhasa, koska Suomalainen mies ei näin käyttäydy.
Kanala ajatus, minkälainen maa Suomi on 10 vuoden päästä, jos ei tätä ihmisryhmää saada vähentymään.
Naiset erityisesti kärsivät ka valtava kuluerähän nämä loisijat ovat.
Olisi monta monta vanhusta hoidettu hyvin noilla rahoilla mitä näihin pskakasoihin on mennyt jo nyt!!
Vierailija kirjoitti:
RKP koittaa kaikkensa jotta nämä pysyisivät Suomessa.
Kyllä ällöttävät esittävät jotain hyviä olevansa.Joutasivat koko hallituksesta ulos.Heidän päähenkilönsä joutaisi ottamaan kaikki tänne jo tulleet omaan kotiinsa ja kustantamaan heidän täällä olonsa.Opettaisi myös heille tuota pakko kieltään ettei muiden tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vain pesuskestävä persu voi kuvitella tietävänsä jonkun maan turvallisuutilanteen yhden iltapäivälehden autojutun perusteella.
En ole persu, asun Helsingissä. Olen kiinnittänyt huomiota, että nykyään kaikki kokaiinikauppiaat ovat irakilaisia. Tämän olen laittanut merkille kauppoja tehdessäni.
eurooppalaisen valkoisen miehen vikahan tuo on
Al Moukka, mene kotiisi valehtelija!
Vain pesuskestävä persu voi kuvitella tietävänsä jonkun maan turvallisuutilanteen yhden iltapäivälehden autojutun perusteella.