IS: Myy, 24, myy seksiä
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009578141.html
"Opiskelija Myyn mielestä seksityö on mukava vaihtoehto esimerkiksi pikaruokalan kassalla puurtamiselle.
Itse työhän on hirveän mukavaa.
Pienikokoiselta Myyltä pyydetään paljon ikään liittyviä leikkejä. Hän sanoo, että insestifantasiat ovat eräänlainen trendi. Miehet, jotka ovat iältään Myyn oman isän ikäisiä, ovat erityisesti niitä, jotka tällaisten perään kyselevät."
Kommentit (1656)
Ihanan voimaantunutta feminiinisyyttä....myy persettään MIEHILLE?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi... Huhhuh kun pitää tuokin normalisoida. Siis insestifantasiat. Niillä on stigma ihan syystä.
Mieluummin insestileikki vapaaehtoisten aikuisten kesken kuin oikeasti lapsen kanssa. Vai haluatko nuokin setämiehet lasten kimppuun?
Onko sinulle ongelma, mitä aikuiset keskenään tekevät. Ilmeisesti kukaan ei tee sun kanssa, mutta voisithan kokeilla ammattiapua.
Ei insestissä mitään pahaa ole kunhan tapahtuu vapaaehtoisesti aikuisten välillä.
Totta! Eivät taida tämän palstan äipät ymmärtää, että ei insesti tarkoita, että harrastaa seksiä lapsen kanssa.
Kyllä kaikki tietävät mitä insesti tarkoittaa. Jos perheellinen mies valitsee Myyn näköisen hahmon larppaamaan insestifantasioitaan, niin tuskin siinä roolileikissä isoäitiä nusautetaan.
* Fantasiat on fantasioita. Ei se tarkoita, että joku välttämättä meinaisi tehdä jotain vaikka tyttärensä kanssa. Ja se on varmaan parempi, että tuollaisia fantasioita pääsee toteuttamaan sitten vaikka minun kanssani.*
Sanoo Myy. Eli omista lapsista fantasioidaan. Lopusta olen täysin eri mieltä, mutta Myy ansaitsee tuolla leipänsä.
Olen jokseenkin varma, että tämän roolileikkiaspektin korostaminen oli toimittajan valinta. Itse artisti toteaa jutussa että valtaosin niille insinööreille menee perusvaniljaa.
Minä taas olen melko varma, että perusasiakkaista (insinöörit) on tässä leivottu jopa kaunisteltu kuva.
Miksi niin luulet? Ressukoitahan ne ovat tosielämässäkin. Vaarattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehet ajattele yhtään kun panevat tuollaista kuinka monen muun miehen kanssa on tehnyt sitä. Kuinka likainen nainen on... tai varmaan se on useimmille se sytyke.
Eihän hän eroa näistä tämän palstan pubiruusuista, kuin sillä että hän saa siitä rahaa ja häntä eivät käy panemassa ne lähibaarin puliukot kuten tämän palstan pubiruusuuja, kun eivät muuta saa.
Joo, minäkin aistin ketjussa paljon vaille jäämistä, mutta myös hysteeristä pelkoa siitä, että just se oma kaljamaha käy vieraissa.
Nää kommentoijat joutaa pussiin ja pöpilään. Pahin on tuo, joka väittää tehneensä työtä pro-tukipisteessä. On kypsä kuin karjalanpaisti. Ei erota joukkoraiskattua ihmiskaupan uhria hyvinvoivasta yrittäjästä, jolla on kaikki hyvin.
Hauska fakta mitä tämän palstan äipät eivät tietenkään myönnä niin naisten suosituin fantasia on joutumine raiskatuksi tästä löytyy tutkimuksia ympäri maailmaa ja myös suomesta.
Asettaa aivan toiseen valoon äippien itkemiset joidenkin insinöörimiesten fantasioista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi... Huhhuh kun pitää tuokin normalisoida. Siis insestifantasiat. Niillä on stigma ihan syystä.
Mieluummin insestileikki vapaaehtoisten aikuisten kesken kuin oikeasti lapsen kanssa. Vai haluatko nuokin setämiehet lasten kimppuun?
Onko sinulle ongelma, mitä aikuiset keskenään tekevät. Ilmeisesti kukaan ei tee sun kanssa, mutta voisithan kokeilla ammattiapua.
Ei insestissä mitään pahaa ole kunhan tapahtuu vapaaehtoisesti aikuisten välillä.
Näin on, mutta ahdasmieliset eivät tätäkään voi myöntää. Heille kaikenlainen seksi, josta eivät itse välitä, on sairasta.
Joo. Minun mielestäni p-filia ja insesti on sairasta seksuaalisuutta ihan myös ajatustasolla (jos sellainen kiihottaa ja inspiroi). Se on luonnotonta, enkä koe olevani ahdasmielinen. Olen myös sitä mieltä, ettei tällaisia taipumuksia tulisi toteuttaa edes roolileikkeinä. Ihmisen libidolla kun ei ole tapana tasaantua päästessään toteutumaan, vaan päinvastoin.
Aha. No minusta mitään järin sairasta ei tapahdu jos reippaasti aikuinen sisko harrastaa seksiä reippaasti aikuisen veljensä kanssa, kunhan ehkäisy on varma.
Tai jos joku menee maksulliselle leikkimään että panee siskoaan, niin vielä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on, mutta ahdasmieliset eivät tätäkään voi myöntää. Heille kaikenlainen seksi, josta eivät itse välitä, on sairasta.
Joo. Minun mielestäni p-filia ja insesti on sairasta seksuaalisuutta ihan myös ajatustasolla (jos sellainen kiihottaa ja inspiroi). Se on luonnotonta, enkä koe olevani ahdasmielinen. Olen myös sitä mieltä, ettei tällaisia taipumuksia tulisi toteuttaa edes roolileikkeinä. Ihmisen libidolla kun ei ole tapana tasaantua päästessään toteutumaan, vaan päinvastoin.
Aha. No minusta mitään järin sairasta ei tapahdu jos reippaasti aikuinen sisko harrastaa seksiä reippaasti aikuisen veljensä kanssa, kunhan ehkäisy on varma.
Tai jos joku menee maksulliselle leikkimään että panee siskoaan, niin vielä vähemmän.
🙄
Miksi palstan äipät kuvittelevat insestin olevan seksiä omien lasten kanssa?
Ajatus jo itsessään on sairas, että haaveena panna omaa lastaan ja se että käyttää prostituoituja tähän välineenä... Hyi hemmetti. Rahan takia kyllä näköjään voi tehdä mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajatus jo itsessään on sairas, että haaveena panna omaa lastaan ja se että käyttää prostituoituja tähän välineenä... Hyi hemmetti. Rahan takia kyllä näköjään voi tehdä mitä vaan.
Uskokaa nyt ettei insesti tarkoita, että haluaa panna omia lapsiaan.
Kaksari 24 vuotiaalla😂 tissejä saa etsiä suurennuslasilla😁
Vierailija kirjoitti:
Tätä nykyisin ajetaan. Pedarit ja insesti osaksi sateenkaariyhteisöjen normaalia monimuotoisuutta. Minä en halua olla missään tekemisissä tämän tason ihmisyyden vapautumisen kanssa. Ja ihan uskonnoton olen.
Tuokin ihminen voisi mennä oikeisiin töihin tai olla edes mainostamatta ammattiaan.
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan säästämään. Saat joskus sinäkin. Tai et.
Vierailija kirjoitti:
Tuokin ihminen voisi mennä oikeisiin töihin tai olla edes mainostamatta ammattiaan.
Miksi?
Tämä olikin odotettua hedelmällisempi ketju :)
Neidon ammatillisen tulevaisuuden oletan olevan yliopistomaailmassa. Veikkaan, että entiset hommat jää tauolle siinä kohtaa kun professorin palkka alkaa juosta.
Mitä taas pariutumismahdollisuuksiin tulee, niin itseäni tökkisi enemmän tietyt hänestä aikuisviihdesisältöjen puolella nähtävät jutut kuin se, että lauma perusinsinöörejä on käynyt harjoittamassa kumitettua seksiä kanssaan.
Moni alan ihminen - kun ei puhuta mistään aivan maailman tähdistä tai kovin friikin näköisistä tyypeistä - on uransa jälkeen onnistunut häviämään julkisuudesta. Sopiva muutos ulkonäköön, muutto toiselle paikkakunnalle tai ulkomaille joksikin aikaa, piirien vaihdos, jne. toimivat yllättävän hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä nykyisin ajetaan. Pedarit ja insesti osaksi sateenkaariyhteisöjen normaalia monimuotoisuutta. Minä en halua olla missään tekemisissä tämän tason ihmisyyden vapautumisen kanssa. Ja ihan uskonnoton olen.
No etpä, ja tulet sitten tänne rypemään kuvitellussa hyveellisyydessäsi :D
Milloin viimeksi sait orkun toiselta ihmiseltä? Tai edes halin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan säästämään. Saat joskus sinäkin. Tai et.
En ole niin eläin että saisin täydellistä nautintoa pelkästä fyysisestä nussinnasta. Mielestäni seksuaalisuus on kokonaisvaltaisempaa kuin pelkkä fyysinen yhdyntä taibjotain pervoilua ruoskimalla.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Hänta kuitenkin halutaan. Mites sinua?
Vierailija kirjoitti:
Ihmetystä herättävät nämä miehet. Miten oikeasti kehtaavat ensin käydä h*orissa ja sitten palaavat perheensä luo (on lapsiakin). Miten pystyvät katsomaan vaimoaan silmiin, käyttäytymään kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan? Ihan pahaa tekee.
Helposti, saattaa vielä pieni hymynkare olla kasvoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Hänta kuitenkin halutaan. Mites sinua?
En ole edellinen mutta pakko sanoa että eipä tuo nyt naiselta mikään suuri saavutus ole jos häntä "halutaan", varsinkin kun hänelläkin valtaosa haluajista on jotain pervoja setämiehiä.
Joo, minäkin aistin ketjussa paljon vaille jäämistä, mutta myös hysteeristä pelkoa siitä, että just se oma kaljamaha käy vieraissa.
Nää kommentoijat joutaa pussiin ja pöpilään. Pahin on tuo, joka väittää tehneensä työtä pro-tukipisteessä. On kypsä kuin karjalanpaisti. Ei erota joukkoraiskattua ihmiskaupan uhria hyvinvoivasta yrittäjästä, jolla on kaikki hyvin.