IS: Myy, 24, myy seksiä
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009578141.html
"Opiskelija Myyn mielestä seksityö on mukava vaihtoehto esimerkiksi pikaruokalan kassalla puurtamiselle.
Itse työhän on hirveän mukavaa.
Pienikokoiselta Myyltä pyydetään paljon ikään liittyviä leikkejä. Hän sanoo, että insestifantasiat ovat eräänlainen trendi. Miehet, jotka ovat iältään Myyn oman isän ikäisiä, ovat erityisesti niitä, jotka tällaisten perään kyselevät."
Kommentit (1656)
Eli suomalaisen miehen fantasiat on panna omia sukulaisia ja lapsia.
mitenkäs tuollainen makselee vaikka mätkyt? selällään vai kontallaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua rehellisesti sanottuna alkaa jo oksettaa nämä nonstop iltapskojen jutut prostituution eli h uoraamisen mainostus nuorille tytöille muka niin "hauskana ja helppona" ansaintakeinona muka rennosti siinä opintojen ohella. Milloinkahan tulee sellainen aika että kaikki nuorten tyttöjen julkinen, valheellisiin lupauksiin perustuva houkutteleminen prostituutioon tulee rangaistavaksi teoksi?
Mikä noissa jutuissa on muka valheellista? Jutuissa naiset, ja joskus miehetkin, ovat kertoneet ammatistaan. Jos jos jossain olisi houkuteltukin prostituoidun ammattiin, miksi sen pitäisi olla rangaistavaa, kun seksin myyminen on täysin laillista?
Koska suurin osa näistä "pikkumyy"tyyppistä tee-se-itse- itsensä myyminen-on-hauskaa-ja-helppoa- tarinoista on pelkkää pskaa. Piste. Jos nämä nuoret eivät ole mieleltään jo valmiiksi rikkinäisiä ja itsetunnoltaan vaurioitettuja, niin parin sadan ukon jyystämisen jälkeen sitä ovat varmasti. Siinä sulle sitä hauskaa ja helppoa. Jossakin vaiheessa alkaa se rahakin ällöttää sitä joka on lähtenyt patjana sitä tienaamaan.
Olethan samaa mieltä myös ilmaiseksi jyystetyistä naisista? Valmiiksi rikkinäisiä ja itsetunnoltaan vaurioitettuja.
Miksi he olisivat rikkinäisiä ja huonoll itsetunnolla? Päinvastoi, hehän nimenomaan vaativat seksuaalista tyydytystä eivät suostu "seksiin", jossa ollaan vain miehen reikänä. Ilmaisseksissä nimenomaan naista ei jyystetä vaan tehdään yhdessä asioita ja yhdessä nautitaan.
Hyvässä ilmaisseksissä. Kyllä nuo mekaaniset jyystäjät esineellistävät ilmaiseksikin. Saa tuntea itsensä ilmaiseksi huo**ksi.
Nainen voi onneksi lopettaa koska tahansa huonon ilmaisseksin, koska siinä ei ole rahaa kiinni :) Menettää vain panon.,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lehdet julkaisee näitä juttuja. Onkotuollainen tulevaisuudessa nuorten tyttöjen toiveammatti? Helppoa rahaa.
Ei seksialassa ole mitään väärää. Nätti parturinainenkin sanoi minulle, että myös parturissa käynti on intiimi tapahtuma. Seksipalvelu on samanlainen palvelu.
Ei hiusten leikkuu mikään intiimi asia ole.
Kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua rehellisesti sanottuna alkaa jo oksettaa nämä nonstop iltapskojen jutut prostituution eli h uoraamisen mainostus nuorille tytöille muka niin "hauskana ja helppona" ansaintakeinona muka rennosti siinä opintojen ohella. Milloinkahan tulee sellainen aika että kaikki nuorten tyttöjen julkinen, valheellisiin lupauksiin perustuva houkutteleminen prostituutioon tulee rangaistavaksi teoksi?
Mikä noissa jutuissa on muka valheellista? Jutuissa naiset, ja joskus miehetkin, ovat kertoneet ammatistaan. Jos jos jossain olisi houkuteltukin prostituoidun ammattiin, miksi sen pitäisi olla rangaistavaa, kun seksin myyminen on täysin laillista?
Koska suurin osa näistä "pikkumyy"tyyppistä tee-se-itse- itsensä myyminen-on-hauskaa-ja-helppoa- tarinoista on pelkkää pskaa. Piste. Jos nämä nuoret eivät ole mieleltään jo valmiiksi rikkinäisiä ja itsetunnoltaan vaurioitettuja, niin parin sadan ukon jyystämisen jälkeen sitä ovat varmasti. Siinä sulle sitä hauskaa ja helppoa. Jossakin vaiheessa alkaa se rahakin ällöttää sitä joka on lähtenyt patjana sitä tienaamaan.
Olethan samaa mieltä myös ilmaiseksi jyystetyistä naisista? Valmiiksi rikkinäisiä ja itsetunnoltaan vaurioitettuja.
Miksi he olisivat rikkinäisiä ja huonoll itsetunnolla? Päinvastoi, hehän nimenomaan vaativat seksuaalista tyydytystä eivät suostu "seksiin", jossa ollaan vain miehen reikänä. Ilmaisseksissä nimenomaan naista ei jyystetä vaan tehdään yhdessä asioita ja yhdessä nautitaan.
Hyvässä ilmaisseksissä. Kyllä nuo mekaaniset jyystäjät esineellistävät ilmaiseksikin. Saa tuntea itsensä ilmaiseksi huo**ksi.
Nainen voi onneksi lopettaa koska tahansa huonon ilmaisseksin, koska siinä ei ole rahaa kiinni :) Menettää vain panon.,
Siinä on kiinni paljon enemmän kuin rahaa, nimittäin naisen loppuiän maine. H..ran maine kestää naisen loppuiän:)
Eli Myy myy seksiä... No onkohan se sitten Ostaa joka ostaa Myyltä sitä seksiä (Myyn sekä Ostaan nimet on muutettu yksityisyyden takaamiseksi).
Vierailija kirjoitti:
Eli Myy myy seksiä... No onkohan se sitten Ostaa joka ostaa Myyltä sitä seksiä (Myyn sekä Ostaan nimet on muutettu yksityisyyden takaamiseksi).
Olen kuullut, että hänen nimensä on Osta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lehdet julkaisee näitä juttuja. Onkotuollainen tulevaisuudessa nuorten tyttöjen toiveammatti? Helppoa rahaa.
Tuntuu siltä, että jonkun agendan mukaan se ei vielä ole riittävän monen nuoren tytön toiveammatti ja siitä sen vuoksi yritetään väkisin tehdä sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti se panija usein ehti silti saada.
Nätti nainen istuu pankin päällä. Helposti tienaa 500 euroakin päivässä niin kuukaudessa tienaa paljon rahaa. Ei tosiaan kannata olla kaupan kassalla töissä josta tienaa 1400 euroa kk miinus verot. Olen myös ostanut seksiä. Nätti 27 v nainen ja pantiin asunnossani. Sitten menin kerran alkoon ja se nainen oli siellä kassalla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Heeeeeeiii, kertokaa mulle vähän Myytä nuoremmalle tytölle, että mikä tuo "Suutelemaan en suostu" -juttu oikein on? Jos antaa vieraiden miesten tunkeutua el^imellään omaan kehoon, eikö pussailu ole silloin pikku juttu?
Ne on kattonu sen Geren ja Juulia Robertsin iki-vanhan leffan.
Suutelu on liian intiimiä maksulliselle naiselle. On itse siitä puhunut kun ostin seksiä ja siksi ei suutele asiakasta. Se on melko yleistä tuossa ammatissa. ettei suutelu ole sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä.
Onko paikalla ketään asiasta tietäviä, onko pillunmyynti ollut toimittajaksi opiskelevilla yleinenkin sivutyö? Jokainenhan kirjoittaa aiheista jotka ovat jollain tavalla tuttuja.
Kyllä me ammattikirjoittajat kirjoitetaan muustakin eikä välttämättä kirjoiteta laisinkaan niistä aiheista, joista on omaa kokemusta.
Sinkkumies47 kirjoitti:
Nätti nainen istuu pankin päällä. Helposti tienaa 500 euroakin päivässä niin kuukaudessa tienaa paljon rahaa. Ei tosiaan kannata olla kaupan kassalla töissä josta tienaa 1400 euroa kk miinus verot. Olen myös ostanut seksiä. Nätti 27 v nainen ja pantiin asunnossani. Sitten menin kerran alkoon ja se nainen oli siellä kassalla töissä.
Ja menit sitten typerä virne naamallasi virnuilemaan ja tekemään lisääntymisliikkeitä sinne alkoon sille myyjälle? Voin kuvitella. Ja naisella mahtoi inhon ilme naamalla olla, että mitä tuokin pelle hermannin kuvatus tuossa pyörii, että tuokaan ei saa naiselta muuten kuin maksusta..
Kertoisipa joku näille nuorille että ihan kaikkia nuorena päähän tulleita ideoita ei kannata toteuttaa eikä antaa niistä haastatteluja lehtiin. Jos myöhemmin aikuisena asia alkaa kaduttaa niin sitä ei saa mitenkään piilotettua kun on jo kertonut mediassa siitä. Ei ole mitään syytä normalisoida seksityötä enkä usko että siitä onneksi koskaan tulee ammattia jota vaikka opo suosittelisi yläasteella.
Mitä nää seksityötä tekevät opiskelijat laittaa cv:hen? Että ei oo tehnyt töitä, näyttää oudolta vai että on tehnyt seksityötä, näyttää oudolta.
Kerrankin hyvännäköinen seksimyyjä 👍
Myy, koko Suomen oma pikku h u o r a 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet typerys jolla ei ole ymmärrystä, eikä kokemusta oikein hyvästä ja nautinnollisesta, tasaveroisesta seksistä vapaaehtoisesti siinä olevien välillä, missä ei raha liiku, missä ollaan vain ja ainoastaan suuremmoisen molemminpuolisen nautinnon takia. Ja huom. Ei sisällä hyväksikäyttöä, pakkoa, eikä jyystöä.
Olin alalla melkeen 4 vuotta ihan suomessa ja en tiedä alasta sinun mielestäsi mitään. Semmosta