Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää antako alkoholia alkoholistille lahjaksi eikä suklaata ylipainoiselle tai syömishäiriöiselle!

Vierailija
04.12.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseeta! Eräs ihminen tuttavapiirissä ei tajua, että jollain ihmisillä on näitä ongelmia. Kaikkeahan voi syödä ja juoda kohtuudella... just

Vierailija
2/5 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aavistuksen verran eri juttu antaa alkoholia alkoholistille kuin suklaata ylipainoiselle. Ylipainoiselle ei pienet joulusuklaat tee kesää eikä talvea, mutta alkoholistilla voi mennä hyvinkin kesään saakka ennenkuin saa putken poikki... Harvoin ylipainoiset suklaansyöjät niin riehaantuvat, että puolisonsa ja kakaransa kirveen kanssa kotoa hankeen ajais... että ihan pieni ero!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin ylipainoiset suklaansyöjät niin riehaantuvat, että puolisonsa ja kakaransa kirveen kanssa kotoa hankeen ajais... että ihan pieni ero!

Ei kaikki holistitkaan kirveenkanssa juokse. Syömishäiriöisen ja alkoholistin suurin ero on se, että ylensyöntiputken aikana voi hoitaa työnsä. Muuten eroja ei juurikaan ole, syöppö kärsii samoista asioista kuin holistikin, ei vain ole humalassa. Sokeri addiktoi kuin paha huume. Kun syöminen alkaa, kaikki muu jää; mies, lapset ja ruuan ulkopuolinen elämä. On vain ruoka, ruoka, ruoka..... Muuta ei elämään silloin mahdu.

syömishäiriöinen

p.s. ylipainoinen ei automaattisesti tarkoita syömishäiriöistä eikä normaalivartaloinen tai hoikka syömistavoiltaan normaalia

Vierailija
4/5 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä niin moni kuvittelee, että sokeri on ok?

Että mua raivostuttaa se kauhistelu kun normaalipainoisena en syö sitä pullaa, suklaata yms moskaa, koska se aiheuttaa todella inhottavan kierteen. En vain osaa lopettaa yhteen palaseen!

toinen samankaltaisista ongelmista kärsivä ja numero oli 2 (?)

Vierailija
5/5 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten ihmeessä niin moni kuvittelee, että sokeri on ok?

Että mua raivostuttaa se kauhistelu kun normaalipainoisena en syö sitä pullaa, suklaata yms moskaa, koska se aiheuttaa todella inhottavan kierteen. En vain osaa lopettaa yhteen palaseen!

Nyt kun olen lihonut, kukaan ei hämmästele miksi en syö makeata ;) Kuvittelevat mun olevan laihiksella kai. Hyvä niin. En jaksaisi perustella miksi en syö sokeria. Joillekkin olen siitä kertonut, mutta tosi harva ymmärtää ja moni rupee ilkeeks.

Mitä mieltä oot vitonen, et jo pienille piiperoille ruvetaan syöttämään sokeria. Heti kun tissiltä pääsevät ja muukin kuin maito maittaa, niin sokeria vaan.

T: Nelonen

SOKERI = HUUME

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi