Hammaslääkäri kirjoittanut tietoihini että minulla on
parodontiitti D82 kertomatta siitä minulle? Kukaan ei ole sanonut mitään! Eikö tohon pitäisi antaa kotiohjeet jne miten hoitaa kotona ja useammin käyntejä hl vai?!
Kommentit (24)
Tuo on kuin adhd, se on meillä kaikilla suomalaisilla.
Olisko syynä liika ikenien hankaus sähköhammasharjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyisit suoraan lääkäriltäsi!
Täällä se ei ihan toimi noin, pienellä paikkakunnalla :D. Hl aikoja saa soitosta aikaisintaan 2-6kk päähän ja puhelinlinjalla saat jonotella miltei sen 30min vaikka painat vihreää luuria HETI kun soittoaika alkaa. Lisäksi jos jätät takaisinsoittopyynnön niin on ihan normaalia ettei sinulle soiteta takaisin. Että semmoiset resurssit käytössä. Olen kyllä yrittänyt tavoittaa ja sieltä ihan ohjeistettu mm. ettei alkuviikolla kannata soittaa ellei asia ole akuutti, koska linja on silloim vklp jäljiltä ruuhkainen. Ap
Nyt se on niin että jatkossa hoidat hammaskiven yksityisellä. Kaksi kertaa vuodessa.
Sun ientaskut on syvät. Ne pitäisi mitata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyisit suoraan lääkäriltäsi!
Täällä se ei ihan toimi noin, pienellä paikkakunnalla :D. Hl aikoja saa soitosta aikaisintaan 2-6kk päähän ja puhelinlinjalla saat jonotella miltei sen 30min vaikka painat vihreää luuria HETI kun soittoaika alkaa. Lisäksi jos jätät takaisinsoittopyynnön niin on ihan normaalia ettei sinulle soiteta takaisin. Että semmoiset resurssit käytössä. Olen kyllä yrittänyt tavoittaa ja sieltä ihan ohjeistettu mm. ettei alkuviikolla kannata soittaa ellei asia ole akuutti, koska linja on silloim vklp jäljiltä ruuhkainen. Ap
Nyt se on niin että jatkossa hoidat hammaskiven yksityisellä. Kaksi kertaa vuodessa.
Sun ientaskut on syvät. Ne pitäisi mitata.
Mulla siis tämä sama p Ei mun ikenet vuoda enää. Ongelma on se kun ientaskut on syventyneet. Hammaskivi pois kaksi kertaa vuodessa. Tällä sairaudella et voi olla pelkästään kunnan asiakas.
Itse käyn yksityisellä sekä kaupungin hammaslääkärillä.
Hyvä pesu ja lankaus riittää.
Suuvesi on tarkoitettu lähinnä viikon kestäväksi kuurityyliseksi käytettynä, ei jatkuvaan käyttöön.