Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin käydä baarissa että löytäisin miehen itselleni

Vierailija
21.05.2023 |

Mutten kehtaa lähteä yksin

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpoin on antautua naapurin setämiehelle

Vierailija
22/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän läheskään kaikki miehet käy baareissa. Minäkin olen nauttinut kevään tulosta nyt 4 vrk täällä maaseutuasunnollani rauhassa puutteessa olevilta naisilta. Viime yönä tosin heräsin joutsenparin kiivaaseen huuteluun lähivesillä.

Tuossa noin kello 15.00 olen tavattavissa kotikaupunkini liikenneasemalla iltapäiväkahvilla. Tuletko seuraksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet ap vaan rohkeasti paikkaan jossa käy muitakin nahkahousupoika, sieltä löydät kauniin poikarakkauden elämääsi.

Vierailija
24/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet ap vaan rohkeasti paikkaan jossa käy muitakin nahkahousupoika, sieltä löydät kauniin poikarakkauden elämääsi.

Olen nainen. Ap

Vierailija
25/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua mennä baariin etsimään naista kun olen raitis. Minun kohdallani ainoa keino saada naiskontakteja on deittisovellukset koska työpaikallani on muutama nainen ja nekin on varattuja. Kaupan kassalla taas en uskalla puhua mitään.

Ikisinkkumies33

Baarissa ei ole pakko juoda. Yhtä hyvin voi esim. kuunnella musiikkia. En ole alkoholin käyttäjä, vaikka viihteellä käynkin.

N50.

Vierailija
26/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä kauan yksin tarvi olla. Naiset saa aina seuraa.

Vierailija
27/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä et käy baarissa itse luontevasti niin älä hae sieltä miestä.

Ehkä menisin messuille tai festareille ennemmin.

Vierailija
28/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä et käy baarissa itse luontevasti niin älä hae sieltä miestä.

Ehkä menisin messuille tai festareille ennemmin.

En käy sielläkään

Vierailija
29/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkonarkeilla on nuo alkonarkkien ongelmat.

Vierailija
30/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kesällä on helppoa mennä yksin terassille, jos sisälle meno jännittää. Terassilla ihmiset on hyvällä tuulella ja juttelevat luontevasti pöydästä toiseen.

Entä jos ei itse osaa olla luontevasti?

T. Ujo ja epävarma nainen

Vierailija
31/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivustot sopii kummallekin sukupuolelle. Eckerö Line on halvin yhteys.

https://en.submit.lv/dating-sites-in-estonia/

Vierailija
32/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua mennä baariin etsimään naista kun olen raitis. Minun kohdallani ainoa keino saada naiskontakteja on deittisovellukset koska työpaikallani on muutama nainen ja nekin on varattuja. Kaupan kassalla taas en uskalla puhua mitään.

Ikisinkkumies33

Baarissa ei ole pakko juoda. Yhtä hyvin voi esim. kuunnella musiikkia. En ole alkoholin käyttäjä, vaikka viihteellä käynkin.

N50.

En tykkää muutenkaan käydä baareissa koska siellä on ihmisiä liikaa ja siellä on liian kova hälinä. Mieluummin olen kotona kuin baareissa.

Eikä ole kivaa katsella juopuneita ihmisiä.

Ikisinkkumies33

Vierailija
33/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap olet?

Vierailija
34/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkumies33

Joo kiitos, älä ala vonkaamaan kassalta. Mä olen siinä töissä, en missään lihatiskissä. Hymyilen, koska se on hyvää asiakaspalvelua, en siksi että haluan sun huomiota ja flirttiä.

Sulla on kauni hymy ;) Voinko maksaa luonnossa ostokseni? ;) Olet kaunis.

Ikisinkkumies33

Tuo toimisi ainakin minuun :) kihihi <3

T.kassatyttö21

Kuule kassatyttö, kun kumarrut alimmalle hyllylle, näkyykö narun takaa ruskea silmä?

Ei ole ruskea, käyn valkaisussa säännöllisesti;) tykkään kyllä flirttailla ja kumarrella miehille kaupassa. Siis niin että näkevät pyöreän peppuni. Kiva katsoa kun yrittävät esittää että eivät katso kihihi :)

T.kassatyttö21

Pertti on hyvä ja rauhoittuu vähän

Vierailija
35/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin mieheni niin, että menin isoon ja täpötäyteen baariin yksin ja valehtelin tulleeni karin kanssa, mutta hukanneeni hänet.

Vierailija
36/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaverin

Vierailija
37/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy baareissa. Piste. M37

Vierailija
38/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motonet - autotarvikeosasto - ota joku työkalun näköinen käteen ja tyeeskentele ihmeteleväsi sitä. Minut kyllä vietiin Tampereen Teerenpeli pikkuravintolaan. Huom vihjaava nimi. 

Vierailija
39/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene johonkin baariin jossa on jotain ohjelmaa (bingo, karaoke, pubivisa, jne) niin löytää helpommin juttelun aiheita muiden kanssa.

Vierailija
40/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neanderthalensis kirjoitti:

Motonet - autotarvikeosasto - ota joku työkalun näköinen käteen ja tyeeskentele ihmeteleväsi sitä. Minut kyllä vietiin Tampereen Teerenpeli pikkuravintolaan. Huom vihjaava nimi. 

Toimii ehkä jos olet parikymppinen kaunotar. Näin nelikymppisenä, tavallisena näköisenä naisena saan ihmetellä työkaluja vaikka maailman tappiin asti, raahata kuinka painavia kasseja tahansa, jne. ilman että yksikään mies tulee tarjoamaan apuaan. Huom. joskus olen siis oikeasti toivonut että joku tarjoaisi apua, miehen metsästyksestä ei ole ollut edes kysymys. Mutta ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi